Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzemultistrada 1200 do vfr1200 to tak ja porownac sedana do suva.
OdpowiedzZgadza siê mam oba motorki :D Multi - to bardzo dobry motorek na nasze boczne, w±skie dziurawe drogi - tam jest ok, na dobre równe, szerokie dwupasmówki i autostrady TYLKO VFR 1200 DCS !!! Tam VFR pokazuje co potrafi. Co do wskaznika poziomu paliwa nie jest ¼le, owszem przez pierwsze 80 km wskaznik nie opada, ale nie jest tak, ¿e nie jest niedok³adny. mo¿na siê przyzwyczaiæ i wycziæ, ¿e jak przejecha³em 250 km to ma jeszce paliwa na 50 w rezerwie - przetestowalem to kilka razy zabieraj±c ze soba 5 l karnister, którego notabene nie u¿y³em. Multi - MA PODOBNY PROBLEM - najpierw d³ugo komp i wskaznik pokazuje zasiêg 340-320 km, by po przejechaniu ok 100 km, gwa³townie pokazaæ zasiêg na poziomie ... 150 km !!! Moim zdaniem jest to wina ukszta³towania baków paliwa i nie przygotowania czujnika pozimu paliwado tych motorków, tylko zastosowanie z innych ju¿ wcze¶niej produkowanych ...
OdpowiedzMasz to krzywe nogi jak sr...!
Odpowiedz