Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
No cóz ,tak dawno to było ,pamietałem Aprilkę,tak czy inaczej pchał bo miał kłopoty techniczne .Podałem ceny na polskie podwórko,motocykl wymaga podobnej obsługi bez wzgledu na to gdzie startuje.Na mistrzostwa niemiec dodaj jeszcze 10 tys euro do czesci.Ilu zawodników jezdziło 125 wyczynowymi ?,ja pamietam ze w polsce było to okolo dziesieciu przez okres 20 lat.To znaczy ze nie była to popularna klasa z uwagi na koszty.Pozatym ci zawodnicy co jezdzili nimi w polsce nie mogli sobie pozwolic na pełen serwis i motocykle jezdziły bardziej na silikonie i patentach,a nie o to chodzi w klasie majacej dac rozwój.Od 2012 roku bedzie promowana inna tendencja jednostejk napedowych itd.A co do rozebrania mojej 600 przez P.Oskaldowicza .Nie byłem zadowolony bo miałem dodatkowe koszty obsługi motocykla.Nie dano mi wiary ,sprawdzono ,okazało sie ze jest zgodnie z regulaminem,ja musiałem sie z tym bałaganem bujac. To jest ryzyko znam regulamin ,okazało sie ze nie oszukuje tylko ze wiecej mnie to kosztowało.Doswiadczenie jednak bezcenne ...i z tego powodu raczej kieruje sie doswiadczeniem jak cos mówię ,a nie przypuszczeniami;)