Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeZwróć kolego uwagę przy jakich obrotach silnika uzyskujesz maksymalny moment obrotowy. W NC700X jest to 60Nm przy 4250RPM. W Transalpie taki moment uzyskasz przy 6000RMP, a w 78-konnej CBFie dopiero przy 8250RPM. Efekt jest taki, że NC rwie do przodu od najniższych obrotów, a kierowca czuje się jakby miał pod nogami diesla, do tego super oszczędnego. Jeżdżąc z żoną nie zauważyłem większych różnic przy przyspieszaniu. Dodam, że przy 120 km/h na 6 biegu, obroty silnika utrzymują się na poziomie 4000RPM, więc nawet przy takiej prędkości moto nie powinien mocno żłopać paliwa.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza