Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeWszystko piêknie. Ale jaki jest sens kupowaæ CB500X, je¶li dok³adaj±c 900z³ mamy NC700X który te¿ ma 35kW wy¿szy o 17 Nm moment obrotowy dostêpny od 4750 a nie jak w cb od 7000 tys. obr., wygl±da praktycznie tak samo, pali tyle samo i ma porêczny schowek w miejscu baku, i napewno bêdzie o wiele bardziej elastyczniejszy (chyba, ¿e siê mylê?)? Po co honda wprowadza praktycznie dwa identyczne motocykle? Rozumiem jakby CB kosztowa³a 20 tys. z³, to by³a by to rozs±dna propozycja w stosunku do NC, a tak, nie widzê sensu kupowania CB500X.
OdpowiedzNo, jest 20 kg l¿ejsza. Ale fakt - 500 i 700 s± bardzo podobne
Odpowiedzsensu nie ma ¿adnego - mo¿na kupiæ uzywany cb 500 lub cbf 500 (a moze nawet zaszalec i jakas 600 ;)) i zrobic na nowo zawias z przodu i tylu - bedzie lepiej jezdzil niz ten, przy czym nie musi to byc ohlins....zaoszczedzone - niema³e - pieniadze inwestujemy w wyjazd po europie...przeciwskazanie - ktos kto lub przyszpanowac, ze ma nowy z salonu, nie kupi cebulki,cbf 500, starego bandita czy fazera 600....
Odpowiedza sprawdzi³e¶ jak tankuje siê paliwo do nc gdy masz baga¿e w miejscu pasa¿era
Odpowiedz