Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeWszystko ok...b³ednym jednak jest wysnucie tezy ¿e "custom" to wy³±cznie choppery. Widac tu niestety, ze poza tymi "reality show" i lixnieciem odrobinki historii niektorych twórców (tych najbardziej znanych) autor ma mgliste pojêcie o tym co siê buduje na swiecie pod nazw± "custom"...a wystarczy spojrzeæ na "wydumki" PJP z Warszawy,na tomiast wspomniane "Cafe racery" to nic innego jak czystokrwiste europejskie "customy".
OdpowiedzGdyby¶my chcieli zamie¶ciæ w jednym tek¶cie wszystkie firmy, odmiany, w±tki, osoby, to powsta³ by artyku³ na 50 stron. PJP o których wspominasz w Twojej wypowiedzi, zajmuj± siê raczej budow± streetfighterów, a o tym mamy osobny materia³, podobnie jak o cafe racerach :) Pozdrawiam
Odpowiedzmówie ze stwerdzi³e¶ w artykule ¿e custom to wy³acznie choppery - to jest b³edne. Streetfighter to te¿ custom...
OdpowiedzRower z p³on±c± naklejk± to te¿ custom. Id±c takim tokiem rozumowania, musieliby¶my mieæ "Streetfightery", "Cafe Racery" i "Choppery, drag bike'i, bobbery, cruisery, rat bike'i". Customy w 90% kojarzone s± z chopperami.
OdpowiedzChyba jednak nie jest tak ze custom w 90% kojarzy sie z chopperem. Juz predzej choppery kojarzone sa z customami. Wiele osob mowiac chopper ma na mysli motocykl w stylu Easy rider, przerobke. Natomiast custom osobie w zaznajomionej z motoryzacja kojarzy sie z przerobkami i nic wiecej, zadnych podtekstow odnosnie rodzaju maszyny.
Odpowiedz