Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeWreszcie producenci (a mo¿e to chodzi o klientele) dochodz± do s³usznych wniosków, ¿e silnik R4 nie jest tak na prawdê odpowiedni± jednostk± do jazdy po normalnych ulicach. Poza niezaprzeczalnymi faktami, ¿e cechuje go wysoka kultura pracy i do¶æ niskie spalanie, charakterystyk± oddawania mocy jest bity przez 2 a nawet 1 cylindrowce. Na publicznych drogach liczy siê przede wszystkim wysoki moment obrotowy w niskim i ¶rednim zakresie obrotów, a nie mo¿liwo¶æ jazdy powy¿ej 200km/h. Nie licz±c jazdy po autostradach zawsze lepiej wzi±æ co¶ z mniejsz± liczb± cylindrów.
OdpowiedzNiby racja, z praktycznego punktu widzenia, ale to nie o praktyczno¶æ w tej ca³ej zabawie chodzi (a przynajmniej nie mnie) ;)
OdpowiedzMotocykl to z za³o¿enia dzi¶ zabawka/hobby/pasja a nie wó³ roboczy jak wiekszo¶æ 4k. Silnik 1-2-3 cylidrowe daj± wiecej frajdy w³a¶nie przez swój moment i maj± wiêcej niepokornego charaktru niz dopracowane do perfekcji R4
Odpowiedz