Voge DS800 Rally debiutuje w Polsce. Duży adventure gotowy na wielkie podróże
Marka Voge mocnym akcentem zaznacza swoją obecność w segmencie motocykli wyprawowych. Do oferty trafia model DS800 Rally - motocykl, który łączy komfort podróży z prawdziwym zacięciem terenowym. Możliwości wyboru trybu jazdy road lub sport sprawia, że staje się onidealny na asfalt lubzapewnia emocje w terenie.
Dwucylindrowy silnik o pojemności 798 cm³ posiada 94 KM i 81 Nm momentu obrotowego. W zestawieniu z 6-biegową skrzynią daje to dynamiczne, ale w pełni przewidywalnie prowadzenie. 24-litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie nawet ponad 450 kilometrów bez postoju, a prędkość maksymalna sięga 200 km/h.
O terenowych możliwościach świadczy zawieszenie KYB z pełną regulacją (o skoku 200 mm przód, 190 mm tył), szprychowe koła 21/18" z oponami Pirelli Scorpion Rally STR i prześwit 220 mm. Układ hamulcowy Nissin z podwójną tarczą 298 mm z przodu i 240 mm z tyłu wspiera ABS i kontrola trakcji, które w razie potrzeby można całkowicie wyłączyć.
Na liście wyposażenia seryjnego znalazło się wszystko, czego oczekują współcześni podróżnicy oraz kilka niespodzianek. Kolorowy ekran TFT z Bluetooth, tryby jazdy, system monitorujący ciśnienie w kołach (TPMS), podgrzewane manetki i kanapa, oświetlenie LED, podwójne gniazda USB (A i C) oraz 12 V. Do tego elementy ochronne takie jak osłona silnika, handbary, centralna stopka i stalowe gmole. A prawdziwą ciekawostką jest wbudowana kamera 1080p z rejestratorem jazdy - coś, czego konkurencja w tym segmencie jeszcze nie oferuje.
Voge 800 Rally nie jest więc tylko kolejnym motocyklem adventure. Został sprawdzony w testach na pustyni Gobi i w terenie krasowym. To sprzęt zaprojektowany, by wytrzymać najtrudniejsze warunki, jednocześnie oferując komfort, jakiego oczekuje się od motocykla gotowego na wielkie podróże.
Dane techniczne Voge DS800 Rally
- Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC, 798 cm³, chłodzony cieczą
- Moc: 94 KM (70 kW) przy 9000 obr./min
- Moment obrotowy: 81 Nm przy 6500 obr./min
- Skrzynia biegów: 6-stopniowa, slipper clutch
- Masa gotowa do jazdy: 213 kg
- Zbiornik paliwa: 24 l (zasięg ~460 km)
- Prędkość maksymalna: ok. 200 km/h
- Prześwit: 220 mm
- Wysokość kanapy: 850 mm
- Koła: 21" przód / 18" tył, szprychowe, tubeless
- Opony: Pirelli Scorpion Rally STR
- Zawieszenie: KYB, USD przód (200 mm), monoshock tył (190 mm), pełna regulacja
- Hamulce: Nissin - przód 2×298 mm, 4-tłoczkowe, tył 240 mm, ABS/TCS z możliwością dezaktywacji
- Wyposażenie standardowe: TFT 7" z Bluetooth i trybami jazdy, TPMS, podgrzewane manetki i siedzenie, kamera 1080p, światła LED + przeciwmgłowe, USB A/C i 12 V, osłony silnika, handbary, centralna stopka, amortyzator skrętu
Cena i dostępność
Cena katalogowa w Polsce: 38 900 zł.
Więcej informacji u autoryzowanych dealerów Voge oraz na stronie www.voge.pl.


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze