tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Voge DS800 Rally debiutuje w Polsce. Duży adventure gotowy na wielkie podróże
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Voge DS800 Rally debiutuje w Polsce. Duży adventure gotowy na wielkie podróże

Autor: Informacja prasowa 2025.08.26, 10:52 Drukuj

Marka Voge mocnym akcentem zaznacza swoją obecność w segmencie motocykli wyprawowych. Do oferty trafia model DS800 Rally - motocykl, który łączy komfort podróży z prawdziwym zacięciem terenowym. Możliwości wyboru trybu jazdy road lub sport sprawia, że staje się onidealny na asfalt lubzapewnia emocje w terenie.

Dwucylindrowy silnik o pojemności 798 cm³ posiada 94 KM i 81 Nm momentu obrotowego. W zestawieniu z 6-biegową skrzynią daje to dynamiczne, ale w pełni przewidywalnie prowadzenie. 24-litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie nawet ponad 450 kilometrów bez postoju, a prędkość maksymalna sięga 200 km/h.

NAS Analytics TAG

O terenowych możliwościach świadczy zawieszenie KYB z pełną regulacją (o skoku 200 mm przód, 190 mm tył), szprychowe koła 21/18" z oponami Pirelli Scorpion Rally STR i prześwit 220 mm. Układ hamulcowy Nissin z podwójną tarczą 298 mm z przodu i 240 mm z tyłu wspiera ABS i kontrola trakcji, które w razie potrzeby można całkowicie wyłączyć.

Na liście wyposażenia seryjnego znalazło się wszystko, czego oczekują współcześni podróżnicy oraz kilka niespodzianek. Kolorowy ekran TFT z Bluetooth, tryby jazdy, system monitorujący ciśnienie w kołach (TPMS), podgrzewane manetki i kanapa, oświetlenie LED, podwójne gniazda USB (A i C) oraz 12 V. Do tego elementy ochronne takie jak osłona silnika, handbary, centralna stopka i stalowe gmole. A prawdziwą ciekawostką jest wbudowana kamera 1080p z rejestratorem jazdy - coś, czego konkurencja w tym segmencie jeszcze nie oferuje.

Voge 800 Rally nie jest więc tylko kolejnym motocyklem adventure. Został sprawdzony w testach na pustyni Gobi i w terenie krasowym. To sprzęt zaprojektowany, by wytrzymać najtrudniejsze warunki, jednocześnie oferując komfort, jakiego oczekuje się od motocykla gotowego na wielkie podróże.

Dane techniczne Voge DS800 Rally

  • Silnik: 2-cylindrowy, rzędowy, DOHC, 798 cm³, chłodzony cieczą
  • Moc: 94 KM (70 kW) przy 9000 obr./min
  • Moment obrotowy: 81 Nm przy 6500 obr./min
  • Skrzynia biegów: 6-stopniowa, slipper clutch
  • Masa gotowa do jazdy: 213 kg
  • Zbiornik paliwa: 24 l (zasięg ~460 km)
  • Prędkość maksymalna: ok. 200 km/h
  • Prześwit: 220 mm
  • Wysokość kanapy: 850 mm
  • Koła: 21" przód / 18" tył, szprychowe, tubeless
  • Opony: Pirelli Scorpion Rally STR
  • Zawieszenie: KYB, USD przód (200 mm), monoshock tył (190 mm), pełna regulacja
  • Hamulce: Nissin - przód 2×298 mm, 4-tłoczkowe, tył 240 mm, ABS/TCS z możliwością dezaktywacji
  • Wyposażenie standardowe: TFT 7" z Bluetooth i trybami jazdy, TPMS, podgrzewane manetki i siedzenie, kamera 1080p, światła LED + przeciwmgłowe, USB A/C i 12 V, osłony silnika, handbary, centralna stopka, amortyzator skrętu 

Cena i dostępność

Cena katalogowa w Polsce: 38 900 zł.

Więcej informacji u autoryzowanych dealerów Voge oraz na stronie www.voge.pl.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę