Voge 125R w naszym gara¿u. Zapowied¼ testu
Do naszej redakcji właśnie trafił nowy model ze stajni Voge, a jest nim 125R. Ta stodwudziestkapiątka ma być flagowym pojazdem wybieranym przez osoby z prawem jazdy kategorii B.
Motocykl może się podobać. Prezentuje nowoczesne trendy designu. Oczywiście można się doszukiwać nawiązań do kilku modeli Wielkiej Czwórki i to niekoniecznie z tej klasy pojemnościowej. Można, ale po co? Voge 125R wygląda dobrze, przyciąga wzrok i to najważniejsze. Wrażenie solidności nie zmniejsza się, przy bliższym kontakcie.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Jakość użytych plastików nie budzi zastrzeżeń, także podczas jazdy. Poszczególne elementy są dobrze wykonane i spasowane. Całość wygląda lekko, nieco agresywnie. Trochę żałuję, że dostępne malowania posiadają ramę jedynie w kolorze czarnym. Inna barwa - zwłaszcza czerwona - dodałaby Vogeowi nieco pazura. Nowością jest też silnik.
To jednocylindrówka, chłodzona cieczą. Tym co ją wyróżnia jest moc - 15 KM. Oczywiście w japoniach i we włoszczyźnie jest ona dostępna już od lat. Na naszym rynku motocykli chińskich z tak "potężnym" silnikiem nadal jest niewiele. Te zaledwie trzy, cztery konie więcej plus więcej momentu obrotowego naprawdę dużo dają. Przede wszystkim czuć większą dynamikę, ale też i elastyczność.
Więcej informacji już wkrótce po naszym teście redakcyjnym.







Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze