525ACX to naj³adniejszy z wszystkich modeli Voge? Ten motocykl ma wiele do zaoferowania. Zapowied¼ testu
Voge cały czas poszerza swoją ofertę, i trudno nie zauważyć, że pokazany po raz pierwszy zaledwie rok temu model 525ACX doskonale wkomponowuje się w rosnącą gamę modelową producenta.
Linia klasycznych motocykli Voge, która reprezentują udane modele 300AC i 500AC, potrzebowała nieco bardziej zadziornego wariantu, dlatego lekki i zwinny scrambler jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie.
Wizualnie ten motocykl wydaje się nie mieć słabych punktów. Poczynając od świetnie zaprojektowanego ogona, przez zwartą i dynamiczną sekcję środkową, po bardzo wyrazistą sekcję przednią z oryginalnym reflektorem, całość robi bardzo dobre wrażenie.
Spójrzcie na te mięsiste lagi z amortyzatorami w układzie upside-down od KYB i ten zaskakujący, opasły profil zbiornika paliwa. To są niuanse, o których najczęściej nie mówimy, bo koncentrujemy się na parametrach technicznych. Owszem, to one są kluczowe, ale nie zapominajmy, że motocykle dostarczają nam też wiele wrażeń natury estetycznej, a Voge 525ACX zadziwiająco dobrze wywiązuje się z tej misji.
Jak się sprawuje dwukanałowy ABS Bosch w miejskiej dżungli i czy sprawnie zatrzymuje 185 kg masy motocykla (na sucho) oraz jego kierowcę? Czy dwucylindrowa jednostka o pojemności 494 cm³ jest ekonomiczna w cyklu miejskim? Na te i inne pytania odpowiemy już wkrótce. Wypatrujcie naszego testu.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze