Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 76
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda że jednak nie umieściłeś w artykule cb500 i er5. Artykuł byłby wtedy pełniejszy. Kwestia ceny nie dla wszystkich jest aż tak ważna, poza tym można trafić naprawdę ładne sztuki tanio. Ja za swoją cebulę w 2004 roku (10 letnią) dałem 950E. Przebieg licznikowy 48000 i widać było że trochę przeszła (porysowane dekle, plastiki czy nieoryginalna kierownica). Miałem są dwa lata, nakręciłem 32000km, zaliczyłem Nordcapp bez żadnych problemów. Największym problemem tych motocykli jest tylne zawieszenie, które jest stanowczo za miękkie. Poza tym trwałość reszty jest warta swojej ceny imho. Czytałem artykuł pewnego francuza (odezwij się na maila to podeśle)który rozebrał silnik cebuli po 150.000km. Co się okazało? Że poza pierścionkami reszta trzymała tolerancje montażowe fabryki... Znam też sztuki które od kilku ładnych lat krążą po znajomych i wszyscy dosiadający tego sprzętu są zadowoleni. Podsumowując - dobry, cenny artykuł, ale porównanie 4 maszyn było by pełniejsze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza