tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 SYM NH-T 125. Mieszczuch z przygodow± dusz± [OPIS, OPINIA CENA]
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

SYM NH-T 125. Mieszczuch z przygodow± dusz± [OPIS, OPINIA CENA]

Autor: Raff 2019.07.22, 09:11 3 Drukuj

SYM NH-T 125 na tle innych motocykli 125 cm3 to prawdziwy podróżnik – masywna budowa, duże koło przednie i wyposażenie nie zdradzają, że mamy do czynienia z tak niewielką pojemnością.

SYM NH-T 125 to tegoroczna nowość w ofercie producenta. Na fali rosnącej wciąż popularności motocykli 125 cm3, którymi można poruszać się na samochodowe prawo jazdy, powstają kolejne motocykle, sprofilowane pod specyficzne potrzeby nabywców.

NAS Analytics TAG

To dobry kierunek – dzisiejsi nabywcy stodwudziestekpiątek nie są już skazani na brzydkie, rachityczne jednoślady – mogą wybierać między klasyką a nowoczesnością, między stylem miejskim a adventure.

SYM NH T 125 test motocykla 26

Tylko 125 cm3?

SYM NH-T 125 jest takim właśnie przedstawicielem klasy adventure 125. Niewielka moc z pewnością nie pozwoli na dzikie harce w terenie, ale do miasta, czy na podmiejską działkę nada się znakomicie. Pierwsze wrażenie jest zaskakujące – po motocyklu w ogóle nie widać, że ma pojemność 125 cm3. Duże, 19-calowe koło z przodu, pokaźne gabaryty i stylizacja sugerują tutaj raczej 400 cm3. Być może producent przewidział umieszczenie w tej konstrukcji większy silnik? To byłaby dobra idea.

Stylistyka motocykla zasługuje wyłącznie na pochwały. Ostre, dynamiczne linie podkreślają "przygodowy" charakter NH-T 125. Podobać może się szczególnie przednia część, z charakterystycznym nosem, nawiązującym do elity off-roadowych maszyn. Do tego dwudzielna lampa – czy to nie delikatne nawiązanie do… Suzuki Katany?

Wrażenie robią także eleganckie szprychowe koła, które nie tylko nadają lekkości, ale także podkreślają "przygodowy" charakter jednośladu. Testowany egzemplarz pomalowany był we wzór camouflage, co czyniło go jeszcze bardziej zadziornym.

SYM NH T 125 test motocykla 44

Jednak miejski

Pozycja na motocyklu jest bardzo wygodna, choć to ona najbardziej zdradza miejskie przeznaczenie jednośladu. Przez dość nisko umieszczoną kanapę, kąt ugięcia kolan jest dość duży – nie przeszkadza to w mieście, ale w dłuższych trasach mogłoby być uciążliwe. Z całą pewnością jednak wyczucie motocykla i ergonomia jest na wysokim poziomie.

SYM NH-T 125 wyposażony został w dwie tarcze hamulcowe – z przodu i z tyłu. Układ hamulcowy działa w trybie CBS (Combined Braking System), co oznacza, że hamulec tylny przekazuje część siły hamowania na przód, a przedni na tył.

W motocyklu SYM NH-T 125 zastosowano kilka nowoczesnych rozwiązań, które nie tylko cieszą oko, ale także przydają się w codziennym użytkowaniu. Przedni reflektor i lampę tylną wykonano w technologii LED, wyświetlacz to panel LCD, a do dyspozycji kierowcy jest gniazdko USB do ładowania smartfona lub nawigacji.

Do napędu motocykla wykorzystano jednocylindrowy silnik o pojemności 124 cm3 i mocy 10,2 KM, osiąganej przy 8 500 obr/min. Za przeniesienie napędu odpowiada 5-biegowa skrzynia.

Motocykl dostępny jest w sieci dealerskiej Inter Cars. Cena – 9600 zł. Więcej informacji o motocyklu SYM NH-T 125 znajdziesz na stronie SYM Polska.

SYM NH T 125 test motocykla 49

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
SYM NH T 125 test motocykla 18SYM NH T 125 test motocykla 20
Advertisement
NAS Analytics TAG
SYM NH T 125 test motocykla 22SYM NH T 125 test motocykla 23
SYM NH T 125 test motocykla 24SYM NH T 125 test motocykla 25
SYM NH T 125 test motocykla 27SYM NH T 125 test motocykla 29
SYM NH T 125 test motocykla 26SYM NH T 125 test motocykla 44
SYM NH T 125 test motocykla 30SYM NH T 125 test motocykla 31
SYM NH T 125 test motocykla 32SYM NH T 125 test motocykla 33
SYM NH T 125 test motocykla 34SYM NH T 125 test motocykla 35
SYM NH T 125 test motocykla 36SYM NH T 125 test motocykla 37
SYM NH T 125 test motocykla 38SYM NH T 125 test motocykla 39
SYM NH T 125 test motocykla 40SYM NH T 125 test motocykla 45
SYM NH T 125 test motocykla 28SYM NH T 125 test motocykla 19
SYM NH T 125 test motocykla 02SYM NH T 125 test motocykla 05
SYM NH T 125 test motocykla 41SYM NH T 125 test motocykla 46
SYM NH T 125 test motocykla 43SYM NH T 125 test motocykla 48
SYM NH T 125 test motocykla 47SYM NH T 125 test motocykla 42
SYM NH T 125 test motocykla 01SYM NH T 125 test motocykla 11
SYM NH T 125 test motocykla 07SYM NH T 125 test motocykla 10
SYM NH T 125 test motocykla 04SYM NH T 125 test motocykla 08
SYM NH T 125 test motocykla 09SYM NH T 125 test motocykla 03
SYM NH T 125 test motocykla 12SYM NH T 125 test motocykla 06
SYM NH T 125 test motocykla 13SYM NH T 125 test motocykla 14
SYM NH T 125 test motocykla 15SYM NH T 125 test motocykla 16
SYM NH T 125 test motocykla 17SYM NH T 125 test motocykla 21
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê