Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeRobic test motocykla i nie zapoznac sie z nim dokladnie...Gdzie moge kupic AN 650 ktory jest napedzany paskiem? Mysle, ze taki AN 650 to prawdziwy unikat... Moze warto to sprostowac Panie testujacy...
OdpowiedzWitam, Tak sie sklada, ze przeniesienie napêdu w tym skuterze realizowane jest przy wykorzystaniu przekladni pasowej mieszcz±cej siê w ramieniu wahacza. Konkretniej jest to wykonany w nowej technologii "Hybrydowy kompozytowy pasek przek³adni SECVT ³±czy w sobie trwa³o¶æ z efektywno¶ci± pracy na sucho" (z opisu technicznego skutera wydanego przez Suzuki Motor Poland). To ze przekladni pasowej nie widac na zewn±trz nie oznacza ze jej nie ma... W przypadku dalszych w±tpliwo¶ci zapraszam na stronê http://www.suzuki-moto.pl/salon.html Pozdrawiam,
OdpowiedzNie ma co odsy³aæ tylko trzeba siê przyznaæ do b³êdu. Pasowa jest skrzynia biegów o czym autor zreszt± napisa³. Ale dalej ju¿ b³±d cytat: "W jego lewej (wahacza), bardziej rozbudowanej czê¶ci poprowadzono pasy uk³adu przeniesienia napêdu". Otó¿ w wahaczu nie ma ¿adnych pasów przeniesienia napêdu tylko jest 8 kó³ zebatych pracuj±cych w k±pieli olejowej. I w³a¶nie to jest ewenementem w tym motocyklu. Przeniesienie napêdu ko³ami zêbatymi.
OdpowiedzOwszem, w przeniesieniu napedu ma swoj udzia³ pasek, ale bezstopniowa przekladnia w ktorej sie on znajduje jest integralna czescia silnika i jest sztywno umocowana do ramy. W wahaczu znajduje sie za to szereg kol zebatych. Wszystko mozna zobaczyc i przeczytac np. tu: http://www.burgmania.net/index.php?go=650 Wypadaloby sie zorientowac zanim sie bedzie banialuki wypisywac... :-)
Odpowiedz