Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam, Tak sie sklada, ze przeniesienie napêdu w tym skuterze realizowane jest przy wykorzystaniu przekladni pasowej mieszcz±cej siê w ramieniu wahacza. Konkretniej jest to wykonany w nowej technologii "Hybrydowy kompozytowy pasek przek³adni SECVT ³±czy w sobie trwa³o¶æ z efektywno¶ci± pracy na sucho" (z opisu technicznego skutera wydanego przez Suzuki Motor Poland). To ze przekladni pasowej nie widac na zewn±trz nie oznacza ze jej nie ma... W przypadku dalszych w±tpliwo¶ci zapraszam na stronê http://www.suzuki-moto.pl/salon.html Pozdrawiam,
OdpowiedzNie ma co odsy³aæ tylko trzeba siê przyznaæ do b³êdu. Pasowa jest skrzynia biegów o czym autor zreszt± napisa³. Ale dalej ju¿ b³±d cytat: "W jego lewej (wahacza), bardziej rozbudowanej czê¶ci poprowadzono pasy uk³adu przeniesienia napêdu". Otó¿ w wahaczu nie ma ¿adnych pasów przeniesienia napêdu tylko jest 8 kó³ zebatych pracuj±cych w k±pieli olejowej. I w³a¶nie to jest ewenementem w tym motocyklu. Przeniesienie napêdu ko³ami zêbatymi.
OdpowiedzOwszem, w przeniesieniu napedu ma swoj udzia³ pasek, ale bezstopniowa przekladnia w ktorej sie on znajduje jest integralna czescia silnika i jest sztywno umocowana do ramy. W wahaczu znajduje sie za to szereg kol zebatych. Wszystko mozna zobaczyc i przeczytac np. tu: http://www.burgmania.net/index.php?go=650 Wypadaloby sie zorientowac zanim sie bedzie banialuki wypisywac... :-)
Odpowiedz