Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Poka¿ wszystkie komentarzeRedaktorze Michale Mikulski, a dlaczego Apple jest "a fu!"? Prêdzej Renault czy Samsung powinny byæ "a fu!". I powaznie, proszê o odpowied¼.
OdpowiedzHej. W Europie z Apple wi±¿e siê specyficzny, mocno nacechowany lifestyle, który mi kompletnie nie odpowiada. Pomijam zabawne epatowanie "jabuskiem" na wszelkiego rodzaju powierzchniach p³askich w³a¶cicieli - samochody, koszulki itp. Najbardziej chyba nie podoba mi siê to, ¿e brand tak mocno opieraj±cy siê na kreatywno¶ci i designie, tak ma³o od siebie w tej materii daje - vide "inspirowanie" siê produktami Brauna z lat '60 (http://gizmodo.com/343641/1960s-braun-products-hold-the-secrets-to-apples-future). Nie zrozum mnie ¼le - Apple ma rewelacyjn± jako¶æ wykonania, Leopard (teraz Lion) to ¶wietny software, a marka komunikacyjnie jest super przemy¶lana i przede wszystkim konsekwentna. To jednak nie dla mnie - bo mo¿na zrobiæ to wszystko lepiej i taniej, bez wmawiania klientom "rewolucji" na ka¿dym kroku.
Odpowiedz