Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeObawiam się że jeżeli Dorna ograniczy ilość innowacyjnych technologii to sprawi że producentom nie będzie się opłacało startować w tej klasie. Np. Aprilia RSV4 kupiona w salonie ma już tyle elektronicznych bajerów że może się okazać że będzie bardziej zaawansowanym motocyklem niż jej wyścigowy odpowiednik, jestem więc nastawiony sceptycznie. Według mnie w klasie WSBK powinno być kilku dostawców opon, powinny być jasne przepisy co do pojemności tak jak np. w obecnych Supersportach gdzie za każde 100 cm3 więcej zabiera się jeden cylinder. Z pewnością kilka elementów bazowych powinno w niezmienionej formie pochodzić z motocykli drogowych, jednak spora część z racji na możliwość testowania powinna być dowolna. Celem tej klasy według mnie powinno być testowanie podzespołów do maszyn produkcyjnych i ich promocja.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza