Nowe opony motocyklowe Pirelli dla maszyn wagi ciê¿kiej. Poznaj rodzinê DIABLO POWERCRUISER
Cruisery i baggery stają się coraz mocniejsze, a więc również bardziej wymagające dla opon. Pirelli podjęło wyzwanie i prezentuje linię opon DIABLO POWERCRUISER, która jest przeznaczona dla maszyn wagi ciężkiej z atomowym przyspieszeniem. Stworzono ją z myślą o maszynach fabrycznych oraz customach.
DIABLO POWERCRUISER nie bez przyczyny należy do rodziny DIABLO. Sportowe DNA marki Pirelli i wiele lat doświadczeń w najbardziej prestiżowych seriach wyścigowych świata spotyka ducha wolności, z którym kojarzone są cruisery. Celem jest ustanowienie nowego standardu pod względem przyczepności, wydajności i prowadzenia, także na mokrej nawierzchni.
Premierowy pokaz Pirelli DIABLO POWERCRUISER odbędzie się podczas kultowej imprezy Daytona Bike Week, w dniach od 28 lutego do 9 marca. Linia obejmuje opony o szerokości od 100 do 260 mm. Każdy rozmiar został specjalnie opracowany pod kątem struktury, materiałów, mieszanek i profilu, dostosowanych do konkretnego modelu i typu motocykla. Podstawą do stworzenia opony typu Custom-Touring były doświadczenia Pirelli z Mistrzostw Świata Superbike.
Jak działają Pirelli DIABLO POWERCRUISER? Przy spokojnej jeździe konstrukcja zapewnia komfort, płynność i przewidywalne prowadzenie. Kiedy zechcesz pojechać bardziej dynamicznie, opony prowadzą się precyzyjnie i zapewniają najlepszy możliwy feedback. To idealna równowaga pomiędzy komfortem i osiągami. Modele radialne mają stalowy pas 0 stopni, który zapewnia kontrolowane odkształcenie powierzchni styku, lepsze dopasowanie opony do kąta pochylenia motocykla i równomierny rozkład naprężenia, co przekłada się na doskonałą przyczepność i optymalne zużycie.
W tylnych oponach radialnych zastosowano dwuskładnikowe mieszanki, wzbogacone krzemionką. Technologia Cap&Base łączy miękką mieszankę boczną, zapewniającą przyczepność w zakrętach z twardszą warstwą bazową, biegnącą także w środkowym pasie bieżnika, która odpowiada za stabilne osiągi i równowagę temperatury. Szerokość środkowego pasa różni się w zależności od rozmiaru opony i powierzchni styku. Technologia Cap&Base sprawdza się w sportowej jeździe, a krzemionka zwiększa zakres temperatur roboczych, więc możesz liczyć na dużą przyczepność na mokrej nawierzchni.
Szybkie nagrzewanie i zwiększona przyczepność podczas jazdy w deszczowych warunkach są możliwe również dzięki innowacyjnej mieszance żywic, plastyfikatorów i krzemionki, które łączą się w opatentowanym przez Pirelli procesie mieszania składników. Opony Pirelli DIABLO POWERCRUISER są bardziej spiczaste niż typowe ogumienie dla klasy Custom-Touring. Dzięki temu motocykl będzie lepiej i szybciej reagował na zmiany kierunku. Boczne części zostały zoptymalizowane pod kątem zapewnienia doskonałej trakcji podczas przyspieszenia na prostych i przy wychodzeniu z zakrętów.
Opony Pirelli DIABLO POWERCRUISER to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą wykorzystać maksimum możliwości swoich mocnych i ciężkich motocykli. Oferta zawiera standardowe i wzmocnione opony. Na przód przewidziano aż 8 rozmiarów, a na tył - 7.


Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze