Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeNie, nie jestem dumnym posiadaczem GSX-Ra, ale jeździłem gsx-rem, jeździłem też R-jedynką, i nie wydaje mi się, żeby r1 miała przewagę, nie mówiąc już wogóle o jakiejś tam miażdzącje przewadze. Wszyscy mówią r1 i r6. Spytasz kolesia o motor - powie r1. Spytasz jaki mu sie podoba - powie r1. Spytasz jaki jest najlpeszy - powie r1. A ja powiem tyle - powie tak każdy, co gówno o motorach wie. Owszem, coś w tym jest że owe yamaszki są takie sławne, są to jak najbardziej BARDZO DOBRE MOTOCYKLE SPORTOWE, jednak w chwili obecnej konkurencja jest tak wyrównana, że nie ma mowy o tym co pisał autor. Każda maszyna jest inna, każdy litr ma swoje atuty i wady, podobnie r1.
OdpowiedzHmm - wczoraj polatałem nową R1 po Wawie w towarzystwie FireBleda, starszej R1, gixxera litrowego i 750ki i na każdych światłach zostawiałem całą resztę w tyle ;P R6 jest moim zdaniem obecnie numer jeden. Ten motocykl jest naprawdę doskonały i naprawdę bezkompromisowy. To jest nowa generacja supersporta dająca takiego kopa jakiego nie daje nawet R1. Ale poczekajmy na wiosnę będzie nowy model R1 z nowej generacji R6. Jesli nowa R1 ma iść w tym samym kierunku co obecna R6-ka to gwarantuje, że się zdziwicie :) Zachęcam wszystkich do poznania nowej R6, zmienicie zdanie o klasie supersport :)
Odpowiedz