Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 77
Poka¿ wszystkie komentarzeNO NIE DO KOÑCA SIÊ Z TYM MOGÊ ZGODZIÆ ,BO JE¯ELI KTO¦ TUNINGUJE SKUTER MUSI SIÊ LICZYÆ Z WY¯SZYMI PRÊDKO¦CIAMI WIÊC I ZAINWESTUJE W LEPSZ¡ ODZIE¯ I KASK ,A WIELE SKUTERÓW JEST PRZYSTOSOWANYCH DO ROZWIJANIA WY¯SZYCH PRÊDKO¦CI TYLKO S¡ BLOKOWANE ZE WZGLÊDU NA DURNE PRZEPISY KTÓRE OKRE¦LAJ¡ ILE MA ON POLECIEÆ ,A CZY ¦CIGACZE S¡ PRZYSTOSOWANE DO SPOTKANIA SIÊ Z DRZEWEM PRZY 200 NA GODZINÊ NIE S¡DZÊ :)WSZYSTKO ZALE¯Y OD ZDROWEGO ROZS¡DKU KIERUJ¡CEGO ,POZDRAWIAM:)
OdpowiedzOczywi¶cie, ¿e zdrowy rozs±dek najwa¿niejszy. Poprzez niedostosowanie fabryczne mia³em na my¶li zarówno geometriê ramy skutera i hamulce. o ile hamulce mo¿na by ewentualnie jako¶ wzmocniæ o tyle geometrii ramy siê ju¿ nie zmieni, pomijam wielko¶æ ogumienia. Nie s±dzê, ¿eby taki skuterek by³ stabilny przy 150 km/h a ju¿ nie wyobra¿am sobie wpa¶æ w dziurê na czym¶ takim. Równie¿ pozdrawiam.
Odpowiedz