tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle Harley-Davidson na rok 2021 - sprawdzone rozwi±zania zamiast terapii szokowej
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykle Harley-Davidson na rok 2021 - sprawdzone rozwi±zania zamiast terapii szokowej

Autor: Wojtek Grzesiak 2021.01.20, 08:04 Drukuj

Harley-Davidson przedstawił pierwsze nowości na rok 2021. Pod skrzydłami nowego prezesa producent nie wykonuje na razie gwałtownych ruchów, lecz stawia na sprawdzone, ale ulepszone konie.

Pierwsza z dwóch prezentacji nowości Harley-Davidson nie przyniosła nam modelu Pan America, bo ten nadjedzie dopiero 22 lutego, więc jeszcze przez chwilę musimy wstrzymać oddech. Zaprezentowano jednak kilka nowości i postawiono przede wszystkim na modele turystyczne. Pojawiły się również nowości w gamie Softail i od nich zaczniemy.

NAS Analytics TAG

Nowości w gamie Softail
Pierwsza nowość to Street Bob, który ma zwiększoną pojemność skokową dzięki silnikowi Milwaukee-Eight 114, a także został pozbawiony zbędnych dodatków by podkreślić jego nową stylizację. Motocykl dysponuje momentem obrotowym wynoszącym zawrotne 155 Nm osiągane przy 3250 obr./min. Jeśli chodzi o styl to mamy tu podcięte błotniki, kierownicę mini-ape, zgrabny zbiornik paliwa o poejmności 13,2 l, a także czarne szprychowe koła i czarny silnik. To wszystko nadaje mu surowego charakteru twardziela. Tylne zawieszenie posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny, a przednie zostało odchudzone i ma bardziej sportowy charakter. Wisienką na szczycie tortu są cyfrowy wyświetlacz, system bezkluczykowy, gniazdo USB oraz reflektor Signature LED. Street Bob to najlżejszy model w gamie Softail.

Kolejnym modelem jest Fat Boy 114, który w nowym rozdaniu ma przede wszystkim więcej chromu, który zastąpił satynowe wykończenie układu wydechowego, układu napędowego, elementów w przedniej części motocykla, rozpórek tylnego błotnika oraz konsoli. Motocykl postawiono na kołach z aluminiowymi felgami o średnicy 18 cali. Zastosowano w nim opony Michelin Sorcher o szerokości 160 mm z przodu i 240 mm z tyłu i są to najszersze opony montowane fabrycznie w motocyklach Harley-Davidson. Dodatkowo mamy podcięte błotniki, które podkreślają nowy charakter motocykla. Pozostałe punkty wyposażenia na liście to otwarty filtr powietrza, reflektor Signature LED, bezkluczykowy włącznik zapłonu, gniazdo USB, system zabezpieczeń i regulowane tylne zawieszenie. Linia Softail liczy łącznie 8 modeli, z których każdy ma odrębny styl i charakter.

Nowości w gamie Touring i CVO
W linii Touring mamy przede wszystkim zmiany w wyposażeniu. Obejmuje ona trzy motocykle, które producent określa mianem Hot Rod Bagger, a są to Road King Special, Road Glide Special i Street Glide Special - wszystkie napędzane są silnikiem Milwaukee-Eight 114. Modele Street Glide Special i Road Glide Special będą dostępne w wersji z dwubarwnym lakierowaniem, a także oferują wybór pomiędzy mrocznym i chromowanym wykończeniem. Na pokładzie modeli Road King Special i Street Glide Special mamy nowy reflektor LED o wszystko mówiącej nazwie - Daymaker. We wszystkich modelach wersji Special pojawi się nowa, niskoprofilowa osłona silnika. Cała seria Touring dostanie system multimedialny Boom! Box GTS z kolorowym ekranem dotykowym oraz obsługą Android Auto i Apple CarPlay.

W modelach CVO - czyli Custom Vehicle Operations - również pojawi się kilka nowych rzeczy. Pierwszą z nich jest nowe, lepsze nagłośnienie opracowane wraz z firmą Rockford Fosgate. Nowe brzmienie zyskają modele CVO Street Glide i CVO Road Glide, a w pozostałych system ten będzie dostępny jako akcesorium. Będą mogli z niego skorzystać wszyscy, którzy mają modele wyprodukowane po 2014 roku i wyposażone w system Boom! Box. Poprawiono także elektronikę wprowadzając nowy system RDRS Safety Enhancements, który wcześniej nosił nazwę RDRS. Na pokładzie mamy więc elektronicznie połączone hamulce z układem cornering ABS, a także kontrolę trakcji i kontrolę poślizgu działające także w zakrętach, system utrzymywania pojazdu na wzniesieniu (VHC) oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TMPS).

Prezentacja pierwszych nowości za nami, a co jeszcze nas czeka? Już 22 lutego dostaniemy danie główne w postaci szczegółowych informacji na temat rewolucyjnego w skali marki Harley-Davidson modelu Pan America, który jawi się jako mocny, turystyczny plot twist. W międzyczasie, 2 lutego producent ogłosi wyniki finansowe za rok 2020 oraz nowy plan działania o nazwie Hardwire Road Map.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê