tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykle Harley-Davidson na rok 2021 - sprawdzone rozwiązania zamiast terapii szokowej
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Motocykle Harley-Davidson na rok 2021 - sprawdzone rozwiązania zamiast terapii szokowej

Autor: Wojtek Grzesiak 2021.01.20, 08:04 Drukuj

Harley-Davidson przedstawił pierwsze nowości na rok 2021. Pod skrzydłami nowego prezesa producent nie wykonuje na razie gwałtownych ruchów, lecz stawia na sprawdzone, ale ulepszone konie.

Pierwsza z dwóch prezentacji nowości Harley-Davidson nie przyniosła nam modelu Pan America, bo ten nadjedzie dopiero 22 lutego, więc jeszcze przez chwilę musimy wstrzymać oddech. Zaprezentowano jednak kilka nowości i postawiono przede wszystkim na modele turystyczne. Pojawiły się również nowości w gamie Softail i od nich zaczniemy.

NAS Analytics TAG

Nowości w gamie Softail
Pierwsza nowość to Street Bob, który ma zwiększoną pojemność skokową dzięki silnikowi Milwaukee-Eight 114, a także został pozbawiony zbędnych dodatków by podkreślić jego nową stylizację. Motocykl dysponuje momentem obrotowym wynoszącym zawrotne 155 Nm osiągane przy 3250 obr./min. Jeśli chodzi o styl to mamy tu podcięte błotniki, kierownicę mini-ape, zgrabny zbiornik paliwa o poejmności 13,2 l, a także czarne szprychowe koła i czarny silnik. To wszystko nadaje mu surowego charakteru twardziela. Tylne zawieszenie posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny, a przednie zostało odchudzone i ma bardziej sportowy charakter. Wisienką na szczycie tortu są cyfrowy wyświetlacz, system bezkluczykowy, gniazdo USB oraz reflektor Signature LED. Street Bob to najlżejszy model w gamie Softail.

Kolejnym modelem jest Fat Boy 114, który w nowym rozdaniu ma przede wszystkim więcej chromu, który zastąpił satynowe wykończenie układu wydechowego, układu napędowego, elementów w przedniej części motocykla, rozpórek tylnego błotnika oraz konsoli. Motocykl postawiono na kołach z aluminiowymi felgami o średnicy 18 cali. Zastosowano w nim opony Michelin Sorcher o szerokości 160 mm z przodu i 240 mm z tyłu i są to najszersze opony montowane fabrycznie w motocyklach Harley-Davidson. Dodatkowo mamy podcięte błotniki, które podkreślają nowy charakter motocykla. Pozostałe punkty wyposażenia na liście to otwarty filtr powietrza, reflektor Signature LED, bezkluczykowy włącznik zapłonu, gniazdo USB, system zabezpieczeń i regulowane tylne zawieszenie. Linia Softail liczy łącznie 8 modeli, z których każdy ma odrębny styl i charakter.

Nowości w gamie Touring i CVO
W linii Touring mamy przede wszystkim zmiany w wyposażeniu. Obejmuje ona trzy motocykle, które producent określa mianem Hot Rod Bagger, a są to Road King Special, Road Glide Special i Street Glide Special - wszystkie napędzane są silnikiem Milwaukee-Eight 114. Modele Street Glide Special i Road Glide Special będą dostępne w wersji z dwubarwnym lakierowaniem, a także oferują wybór pomiędzy mrocznym i chromowanym wykończeniem. Na pokładzie modeli Road King Special i Street Glide Special mamy nowy reflektor LED o wszystko mówiącej nazwie - Daymaker. We wszystkich modelach wersji Special pojawi się nowa, niskoprofilowa osłona silnika. Cała seria Touring dostanie system multimedialny Boom! Box GTS z kolorowym ekranem dotykowym oraz obsługą Android Auto i Apple CarPlay.

W modelach CVO - czyli Custom Vehicle Operations - również pojawi się kilka nowych rzeczy. Pierwszą z nich jest nowe, lepsze nagłośnienie opracowane wraz z firmą Rockford Fosgate. Nowe brzmienie zyskają modele CVO Street Glide i CVO Road Glide, a w pozostałych system ten będzie dostępny jako akcesorium. Będą mogli z niego skorzystać wszyscy, którzy mają modele wyprodukowane po 2014 roku i wyposażone w system Boom! Box. Poprawiono także elektronikę wprowadzając nowy system RDRS Safety Enhancements, który wcześniej nosił nazwę RDRS. Na pokładzie mamy więc elektronicznie połączone hamulce z układem cornering ABS, a także kontrolę trakcji i kontrolę poślizgu działające także w zakrętach, system utrzymywania pojazdu na wzniesieniu (VHC) oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TMPS).

Prezentacja pierwszych nowości za nami, a co jeszcze nas czeka? Już 22 lutego dostaniemy danie główne w postaci szczegółowych informacji na temat rewolucyjnego w skali marki Harley-Davidson modelu Pan America, który jawi się jako mocny, turystyczny plot twist. W międzyczasie, 2 lutego producent ogłosi wyniki finansowe za rok 2020 oraz nowy plan działania o nazwie Hardwire Road Map.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę