tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Motocykl elektryczny Ducati nabiera kszta³tów. Producent przedstawi³ szczegó³y techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Motocykl elektryczny Ducati nabiera kszta³tów. Producent przedstawi³ szczegó³y techniczne

Autor: Wojciech Grzesiak 2022.07.01, 08:58 1 Drukuj

Ducati powoli podgrzewa atmosferę wokół prototypu motocykla V21L, który będzie startował w pucharze MotoE. Producent z Bolonii zastąpi markę Energica jako główny dostawca maszyn w wyścigach motocykli elektrycznych.

Prace nad elektrycznym prototypem Ducati mają dość mocne tempo. Nie minęło wiele czasu od momentu poinformowania, że producent zamierza zbudować sportowy motocykl elektryczny do momentu, w którym pokazano pierwsze zdjęcia z testów. Teraz Ducati przedstawiło wybrane dane techniczne maszyny. Tak oto masa motocykla to 225 kg, a więc 12 kg poniżej minimalnego limitu założonego przez Dornę i FIM. Silnik generuje maksymalną moc odpowiadającą 150 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 140 Nm. Producent deklaruje, że na torze podobnym do Mugello Ducati V21L może rozpędzić się do 275 km/h.

NAS Analytics TAG

Podano też informacje na temat samego silnika oraz baterii. Akumulatory ważą 110 kg, a ich pojemność to 18 kWh. Gniazdko ładowania 20 kW zostało umieszczone z tyłu motocykla. Inwerter waży 5 kg, a silnik - 21 kg. Napięcie wynosi 800 V. Cała konstrukcja jest chłodzona cieczą. Ładowanie od 0 do 80 proc. zajmuje ok. 45 minut. Rama jest wykonana z aluminium i jej główna część waży 3,7 kg, a aluminiowy wahacz to kolejne 4,8 kg. Rama pomocnicza została zrobiona z włókna węglowego. Producent deklaruje, ze wahacz ma taką samą geometrię jak Desmosedici GP.

W przednim zawieszeniu zastosowano widelec Öhlins NPX 25/30 pochodzący z modelu Superleggera V4. Z tyłu znajduje się amortyzator Öhlins TTX36. Dodatkowo zamontowano amortyzator skrętu. Hamulce pochodzą od Brembo. Na pokładzie są takie systemy elektroniczne jak Ducati Traction Control, Ducati Slide Control i Ducati Wheelie Control, a także zmienne mapy silnika i system wspomagania hamowania silnikiem. Kierowcami testowymi są Michele Pirro, Alex De Angelis oraz Chaz Davies.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê