Motocykl Triumph Trident 800 mo¿e zadebiutowaæ na EICMA 2025. Zobacz zdjêcia szpiegowskie
Targi EICMA 2025 zbliżają się wielkimi krokami. W sieci pojawiły się zdjęcia szpiegowskie nakeda od Triumpha, który wydaje się bazować na modelu Tiger Sport 800. Prawdopodobnie będzie to model Trident 800. Maszyna jest stylizowana podobnie, jak Trident 660, ale oczywiście ma większy silnik i większy zbiornik paliwa. Czego możemy się spodziewać po tym motocyklu?
Motocykl Triumph Trident 660 został zaprezentowany już w 2021 r. To jeden z modeli, które mają być przyjazne cenowo, ale jednocześnie wystarczająco stylowe i emocjonujące, by wprowadzić nowych użytkowników w świat marki Triumph. Teraz producent może szykować mocniejszą wersję tego modelu, a mowa o Trident 800. Świadczą o tym zdjęcia szpiegowskie, które krążą w sieci. Fotografie pojawiły się w portalu Bikewale.
Nowy naked od Triumpha został przyłapany podczas testów w Hiszpanii. Widać, że ma większy silnik i bardziej muskularną sylwetkę, co zawdzięcza nowemu zbiornikowi paliwa. Miałby być pozycjonowany pomiędzy Trident 660 i Street Triple 765. Jeżeli producent faktycznie użyje silnika o pojemności 798 cm3, który zastosowano w Tiger Sport 800, to Trident 800 może mieć maksymalną moc na poziomie 113 KM. Tymczasem Trident 660 dysponuje mocą 81 KM, a w przypadku Street Triple R kierujący ma do dyspozycji 120 KM. Wersja RS jest o 10 KM mocniejsza.
Model Tiger Sport 800 co prawda jest motocyklem turystycznym, ale z wyraźnym nastawieniem na jazdę szosową. W przypadku platformy 660 Triumph najpierw zaprezentował Trident 660, a później na rynek wyszedł Tiger Sport 660. Tutaj role mogą się odwrócić i Trident 800 pojawi się jako drugi. Będzie jednak bazował na konstrukcji i podzespołach z motocykla turystycznego.
Jaka jest specyfikacja modelu Tiger Sport 800? Motocykl ma w pełni regulowane zawieszenie marki Showa, podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm, a pojemność zbiornika paliwa wynosi 18,5 l. W skład standardowego pakietu elektroniki wchodzą quickshifter, ABS z funkcją działania w zakrętach, tryby jazdy (Sport, Road i Rain), a także wyświetlacz TFT z modułem Bluetooth, który umożliwia korzystanie z nawigacji. Czy motocykl ze zdjęć to faktycznie Trident 800? Tego dowiemy się już na początku listopada.


Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze