tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MotoGP wraca do 990 cm3
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

MotoGP wraca do 990 cm3

Autor: Piotr Jêdrzejakr Jêdrzejak 2009.12.03, 12:53 2 Drukuj

Vito Ippolito, prezydent FIM powiedzia³, ¿e w MotoGP chcia³by znowu zobaczyæ silniki 990 cm3, poniewa¿ „formu³a 800 cm3 nie zadzia³a³a"

Vito Ippolito:

„Producenci w MotoGP chc± litrowych silników, wiêc ku temu teraz siê kierujemy. Formu³a 800 cm3 nie sprawdzi³a siê, poniewa¿ ich moc jest mniej wiêcej taka sama, ale zwiêkszy³a siê prêdko¶æ w zakrêtach (co za tym idzie - pogorszy³o siê bezpieczeñstwo). Tak samo, jak i powiêkszy³y siê wszystkie koszty."

Prezydent FIM chcia³ równie¿ wyra¼nie zaznaczyæ, ¿e decyzja nie bêdzie prowadzi³a do ¿adnych konfliktów z seri± WSBK. Jednak szef Superbike'ów, Paolo Flammini jest bardzo niezadowolony z tych dzia³añ i zapowiedzia³, ¿e podejmie wszelkie starania, aby nie wesz³y one w ¿ycie.

Jak uj±³ to Ippolito:

„Jeste¶my zadowoleni z obu serii, poniewa¿ spe³niaj± one oczekiwania fanów. WSBK oferuje mo¿liwo¶æ ¶cigania oraz zaprezentowania siê zespo³ów mniej zasobnych, podczas gdy MotoGP jest ¶wiatow± ikon± wy¶cigów motocyklowych."

Carmelo Ezpeleta, prezes Dorny, firmy zarz±dzaj±cej MotoGP, równie¿ zapowiedzia³, ¿e chcia³by zobaczyæ powrót du¿ych pojemno¶ci do MotoGP, jednak jest to mo¿liwe dopiero w sezonie 2012.

Carmelo Ezpeleta:

„W tym momencie, zmiana na sezon 2011 nie jest mo¿liwa, poniewa¿ umowa z producentami okre¶la, ¿e mo¿emy wprowadzaæ takie zmiany dopiero pod koniec sezonu 2011 i jedynie, je¶li producenci j± jednog³o¶nie zaakceptuj±. Jednak my¶limy nad powrotem do 1000 cm3 wraz z pocz±tkiem sezonu 2012."

Nawet Valentino Rossi, aktualny Mistrz ¦wiata MotoGP, okre¶li³ decyzjê o wprowadzeniu silników 800 cm3 jako najgorsz± w ci±gu ostatnich 15 lat Grand Prix.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê