Midalu 2500 V6 - testy czeskiego Moto FGR
Pierwsze jazdy testowe czeskiego siłacza V6
Czeski Moto FGR Midalu 2500 V6 ma szanse stać się największym i najmocniejszym seryjnie produkowanym motocyklem. Poniżej przedstawiamy wam film z pierwszych jazd testowych. Widać wyraźnie, że jeźdźcy dość ostrożnie obchodzą się z motocyklem. Nie ma się im co dziwić, przecież między nogami obejmują silnik V6 o pojemności dwóch i pół litra oraz o mocy 240 KM. Nas nieco zastanowił dźwięk. Czy coś o takiej pojemności, takiej mocy i z taką konkurencją na karku, powinno brzmieć jak Opel Omega?
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeOj tam przesadzacie z wydechem zawsze mozna zmienic na inny, albo raczej zrobic cos samemu gietarka tigomat troche rury nierdzewnej i wydech mozna zrobic koncowki tez bez problemu i po problemie i ...
OdpowiedzCiekawe jaki to ma moment ??? Moim zdanie jeśli miałby być to filmik promujący ten motocykl to powinien być przedstawiony w dość ostry sposób ponieważ do czegoś zobowiązuje sama pojemnosć i moc.
OdpowiedzFaktycznie ci kierowcy obchodzą się baaardzo ostrożnie. Nawet na gumę to boją się postawić nie wspominając już żeby bardziej położyć ten wynalazek na winklu. 240 Kucy to nie jest jakaś powalająca ...
Odpowiedzzastanawiam sie na jakeij podstawie twioerdzisz ze 240 km w fgr to niejest powalajaca moc?:P
OdpowiedzNa takiej podstawie, że to jeśli dobrze myśle 2,5L silnik a spokojnie na 1,3L hajce wycisnąć idzie 300KM. Parę innych modeli moto by się też znalazło. Wiadomo kwestia gustu i podejścia do sprawy ale no cóż. Kiedyś Czesi wypuszczali wspaniałe motocykle seryjnie teraz to tylko ... no cóż japonia żądzi.
Odpowiedztylko zobacz sobie o ile większy moment i wzbudzenie obrotowe ma Vk'a i to v6 a nie jakieś marne v2 czy zwykłe rzędówki porównaj sobie chociażby V6 czy V12 w Audi do zwykłych cylindrów w rzędzie
Odpowiedzco ty bredzisz:P no fakt silnik jak na 2.5 litra jest kompletnie niewysilony osiaga moc maxymalna przy jakis 7-8 tys obr /min spokojnie by mogli go podciagnac do 10 tys i wycisnac 300 km z niego co niemzienia faktu ze bedzie to najmocniejsza i najlepiej rpzyspieszajaca maszyna seryjnie produkowana a co do 300 konnych hajabus to stuningowac idzie cbr 600 f3 władujac 2 turbiny wyciskajac 300 km za "miliony dolarów " co do hajabusy to w stanach jezdza takie co maja po 650 km z 2 turbin co niema zadnego znaczenia dla produkcji seeryjnej bo to fgr bedzie najmocniejszy i najszybszy od seryjnej hayabusy również
Odpowiedzznaczy w sumie rozumiem o co ci chodzi o ilosc koni wycisnietych z 1 litra to fakt jednostka jest jak juz napisałem niewysilona zupelnie ale pomijajac ten debilny fakt i biorac pod uwage tylko ilosc km i mase motocykla bedzie to najszybsza maszyna na rynku tyle w temacie wiec 240 km i 270 kg zpelnym bakiem jest jak najbardziej powalajace a takie motocykle jak vmax czy bmw k1300r to beda przy tym dziecinne rowerki miałes porpostu napisac nie ze moc niejest powalajaca tylko ze silnik niejest wysilony:P bo mogli zrobic pewnie 1500 ccm i uzyskac te 240 km przy 11 tys obr/zrobili 2.5 i wycisneli moc docelowa przy 8 tys tyle wtemacie :)
OdpowiedzTiaa...,czas najwyższy żeby ktoś utarł nosa największym koncernom i pokazał że też umie budować motocykle.Czemuż to nie miały by być pepiki?Ważne żeby zaistnieć i zdobyć popularność to dobre moto ...
OdpowiedzZbudować motocykl to jedno. A wyprodukować i przede wszystkim sprzedać (!) to drugie. Panowie co byście kupili, nową Yamahę V max, BMW K 1300R, czy czeskiego Midalu ??
OdpowiedzBMW K1300R
Odpowiedzzdecydowanie fgr.
Odpowiedzfaktycznie brzmi dziwnie ale 240 km mozna wybaczyc ten drobiazg w hali sam silnik brzmiał mega za****** cos z wydechami poryli:P
Odpowiedz