Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Poka¿ wszystkie komentarzeMam MT07 (mój pierwszy motocykl) i nie bardzo sobie wyobra¿am, ¿e mia³bym czekaæ z jej zakupem a¿ przeje¿d¿ê rok (albo wiêcej) na czym¶ mniejszym. Przecie¿ obecnie prawo jazdy robi siê na Gladiusie, a to wszystko motocykle z jego segmentu mocy i wagi. Rozumiem, ¿e kto¶ mo¿e kupowaæ GS500, bo brakuje mu kasy, ale skoro ju¿ zaliczy³ na wspomnianym gladku plac, ulicê i zdany egzamin, to jaki sens ma robienie kroku w ty³? Dla mnie naturalnym zamiennikiem pierwszego motocykla by³by jego wiêkszy brat. Np. MT09 w przypadku wcze¶niej posiadanego MT07. Sam bym zreszt± chêtnie przytuli³ Tracera. Druga opcja to to, ¿e kto¶ po prostu nie trafi³ z zakupem i zamiast sk³adaæ siê na sporcie chcia³by teraz poje¼dziæ prosto na jakim¶ lekkim turystyku albo zamiast marzn±æ na nakedzie wola³by schowaæ siê za owiewkami.
OdpowiedzNie mogê siê z Tob± zgodziæ, ale nie bêdziesz móg³ siê przekonaæ o s³uszno¶ci drogi: najpierw ma³y motocykl, potem du¿y, bo od razu kupi³e¶ co¶ du¿ego. Ja moim znajomym, którym dobrze ¿yczê, proponujê mniejszy motocykl na pocz±tek (250 - 500), a potem wiêkszy. Jest parê powodów: ma³y jest tañszy w zakupie, ma³y bez plastików jest tañszy w przypadku naprawy po glebie, ma³y nie ucieknie Ci spod ty³ka na zakrêcie i ¶liskiej nawierzchni. Pocz±tkuj±cy motocyklista nie wie, czy ma równo pod kopu³± - ma³y nie pozwoli mu siê rozpêdzaæ tak ¿wawo jak du¿y. Ma³ym lepiej je¼dzi siê po ma³ych torach ;) Po roku, albo i po dwóch - wymiana na maszynê bli¿sz± Twoich marzeñ. Efektywne prowadzenie motocykla ma niewiele wspólnego z jazd± po placu. Pozdrawiam
OdpowiedzTylko MT07 to jest w³a¶nie ma³y i bardzo przyjazny motocykl. Jest zwinny jak kursowe 250, na których zaczyna³em (du¿o bardziej ni¿ Gladius) i bardzo kompaktowy. Zw³aszcza dla mnie, bo mam ponad 190 cm wzrostu. W przeciwieñstwie do 250 ma jednak silnik o wysokiej kulturze pracy (zbiera siê z dowolnych obrotów, a jadaæ te 120 na autostradzie nie muszê go katowaæ), dobre hamulce, elementy wyprofilowane tak, ¿e ³atwo zaj±æ wygodn± i pewn± pozycjê. I wzbudza niesamowite zaufanie. Mam czasami wra¿enie, ze przewróciæ go mo¿na tylko na postoju albo po wjechaniu w przeszkodê.
Odpowiedz