Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeMam M1800 od 2ch lat , nie kupuje tego tekstu. Wez oba, wyprobuj, i badz pewny ze poczujesz roznice. Jesli wsiadasz z M800 ok rozumiem - bo to postep w gore. To samo w dol nie dziala. Porownanie z tego tekstu to porownanei jablek z pomaranczami - oba to dobre, oba owoce - ale kazdy jest po prostu inny...chociaz owoc...
OdpowiedzDzia³a - to jak z kobiet± - szczuplejsza lepiej siê prowadzi i wygl±da.
OdpowiedzWzi±³em, wypróbowa³em i owszem, masz racje, M1800 ma kopyto jak kastrowany ogier, ale M1500 po prostu lepiej je¼dzi :), po zakrêtach rzecz jasna.
OdpowiedzPopieram "Trudno siê temu dziwiæ, przecie¿ za dop³at± mo¿na by³o kupiæ tytaniczn± ciuchciê - M1800. Po co wiêc ¶wiatu zmniejszanie litra¿u w przypadku Intruza? Czy nie s± to przypadkiem kolejne drzwi w lesie?" autor ju¿ sam sobie odpowiedzia³ na pytanie :) reszty nie komentujê
OdpowiedzNo graf nie komentuj, autor mowi tez na koncu ze ten mniejszy lepiej sie prowadzi. chcesz sie tylko lansowac wez 1800, chcesz posmigac troche szybciej w zakretach tracac tylko pier...niecie na prostej to wez 1500
Odpowiedz