Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze''...wielki, 28-litrowy zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem (tak samo jak wlew)...'' Mam ST 1100 z 1993r od 5 lat i nigdy przy tankowaniu nie podnosiłem siedzenia, żeby dostać się do wlewu paliwa. Pisząc recenzje wypadałoby chociaż zdjęcia dokładnie pooglądać, albo rysunki z instrukcji obsługi. Natomiast żeby recenzja była rzetelna należałoby zobaczyć opisywany motocykl na żywo i pojeździć nim trochę, aby mieć pojęcie o czym się pisze, a nie ośmieszać się i pisać bzdury o czymś czego się na oczy nie widziało, udając fachowca. Pozdrawiam.
OdpowiedzMam FJR z 2005r. Nie wiem czy miała dzwona czy nie. Prowadzi się super, żwawo reaguje na dodanie gazu niezależnie czy jadę 120,140,160, z kuframi przy 150 nosi ją. A spala mi z załadowanyi kuframi 5,8-6l. Po mieście za to znacznie więcej. Coś stuka, a po naciśnięciu sprzęgła cichnie.
Odpowiedzxx
Odpowiedzjeszcze braklo goldwingow (w tej cenie lata 80te/90te) oraz BMW, np. K100! Paskuda straszna, ale za to jakie wygodne, kolega wyciagnal 3 takie ze zlomowiska, po zrobieniu uszczelek zawieszenia i generalnym przeczyszczeniu/umyciu przeszly przeglad i dwa pojechaly od razu w trase kilkaset km, jeden zostal przerobiony na cafe racer ;).
OdpowiedzFJR za 10 tyś na bardzo mnie to ciekawi
OdpowiedzNazwa przedostatniego zdjęcia wygrywa internety. ;)
OdpowiedzKrótko, zwięźle i na temat ;)
Odpowiedz