Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeWOW - nic więcej!
OdpowiedzDzięki Świder i Paweł naprawdę super tekst i może być pomocny. Trzeba mieć nie tylko duże jaja ale i umiejętności poparte doświadczeniem. Wskazówki mogą pomóc ale jedno zrozumieć a wykonać co innego. A może jeszcze przełożenie na 600tkę? Bo 4ki brakuje przed niektórymi zakrętami....
OdpowiedzWOW . Wystarczy przeczytac zay się spocić !). Szacunek.
OdpowiedzNajgorzej, że na zewnętrznej dużej patelni jest dużo piachu i nierówny asfalt. Jak komuś się noga powinie i go wyniesie z zakrętu, to **** zimna. W tamtym roku mało nie poleciałem :/ przegiąłem z za późnym hamowaniem
Odpowiedzhm hamowanie nie destabilizuje motocykla racej mozna sobie wtedy nawet na nim zatanczyc, a on tego nie zauwazy :) owszem, nieprawidlowo wykonane przejscie gaz, hamulec, gaz nie jest stabilne stara szkola mowi - "operuj manetka gazu i klamka hamulca jakby to byla jedna wajcha"
OdpowiedzUwierz, że destabilizuje. Np. przy redukcji tylna opona straci przyczeność ( hamowanie silnikiem to też hamowanie) i motocyklem może Ci pobujać i tracisz parę metrów drogi hamowania. Przyp... sobie kiedyś ostro przednim hamulcem w zakręcie, ciekaw jestem, czy dalej będziesz tak twierdzić jak tu napisałeś..
Odpowiedzw zlozeniu wyhamuje ci do zera trzeba umiec, jak napisales, aby walnac w klamke to sie nie dziwie :) a tylne kolo nad asfaltem nie przeszkadza w hamowaniu chyba ze opierasz rece na kierownicy to zycze szczescia....
Odpowiedzw zlozeniu wyhamuje ci do zera trzeba umiec, jak napisales, aby walnac w klamke to sie nie dziwie :) a tylne kolo nad asfaltem nie przeszkadza w hamowaniu chyba ze opierasz rece na kierownicy to zycze szczescia....
Odpowiedzw zlozeniu wyhamuje ci do zera trzeba umiec, jak napisales, aby walnac w klamke to sie nie dziwie :) a tylne kolo nad asfaltem nie przeszkadza w hamowaniu chyba ze opierasz rece na kierownicy to zycze szczescia....
Odpowiedzw zlozeniu wyhamuje ci do zera trzeba umiec, jak napisales, aby walnac w klamke to sie nie dziwie :) a tylne kolo nad asfaltem nie przeszkadza w hamowaniu chyba ze opierasz rece na kierownicy to zycze szczescia....
Odpowiedzw zlozeniu wyhamuje ci do zera trzeba umiec, jak napisales, aby walnac w klamke to sie nie dziwie :) a tylne kolo nad asfaltem nie przeszkadza w hamowaniu chyba ze opierasz rece na kierownicy to zycze szczescia....
OdpowiedzPo co wierzyć w bzdety, które wypisujesz? Żeby sobie krzywdę zrobić?
Odpowiedzniestety znajdują się osoby w necie, które nigdy po torze nie jeździły na maxa i myślą, że są super ;] Jak koleś ma jaja to przyjedzie swoją padaką kiedyś na tor poznań i się wyglebi na zakręcie pokazująć swoje umiejetności ;) pozdro
Odpowiedznie wiem, czy piejsz do mnie? jesli tak to byłem swoja padaką na treningach kilka razy, i jakoś bez gleby :] jak żeś taki mądry to zapraszam, zmierzymy się kiedyś
Odpowiedzgs - ty to napewno jesteś miszczem toru :D:D
Odpowiedzbuahaha na tor poznań? chyba na namiastkę toru wyścigowego....
Odpowiedzchłopcze, a co takiego poznaniowi brakuje? infrastrukturę owszem, słabą ma, ale tor jak tor, widać nie jezdziłeś tam nawet i jest to w strefie twoich dalekich marzeń...
OdpowiedzREWELACYJNY ARTYKUŁ !!!!!!!!! ŚWIDER DZIEKI, JUZ DAWNO NIE CZYTAŁEM TUTAJ CZEGOŚ BARDZIEJ FASCYNUJĄCEGO, POZDRO ps. oczywiście Paweł Tobie tez dzieki za info i powodzonka w WORLD SUPERSPORT !!
OdpowiedzNaprawdę dużo pracy, tam na torze :)
OdpowiedzW teorii to ja jestem mistrzem. Gorzej w praktyce ;)
Odpowiedz