Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeYamaha nie przestaje mnie zaskakiwać ale to dobrze. Ciekawe jak się takim jeździ. A poza tym szkoda że ucichło z Fazerem w dieslu bo mnie bardzo ciekawi jak by to chodziło, w 2009roku było o tym głośno. https://www.scigacz.pl/Yamaha,pracuje,nad,turbo,dieselem,10028.html
OdpowiedzPowiedziałbym rewolucja na trudniejsze warunki atmosferyczne gdy można zacząć się bać o przyczepność z przodu. Dwa koła z przodu pozwalają znacznie pewniej się czuć na drodze gdy np. mamy pełno mokrych liści na drodze czyli okres jesienny i nawet w zimie czy na wiosnę. Według mnie rozwiązanie bardzo fajne i dające możliwość agresywniejszej i dynamiczniejszej jazdy nizn np. tricity czy mp3 które mają niewielkie jednostki napędowe.
OdpowiedzO wyglądzie nie ma co dyskutować. Jednemu się spodoba innemu nie. Jak dla mnie odważny projekt (brawo Yamaha) i bardzo jestem ciekawy jak tym się będzie jeździć. Rewolucji na miarę carvingów w nartach się nie spodziewam, ale kręte drogi... bomba!
OdpowiedzCzy to moto dla niepełnosprawnych? Dodać skrzynię DTC i w zasadzie się nada. A w sumie czemu nie.
OdpowiedzWszystko fajnie, tylko po co?
Odpowiedzciekawe jak głęboko się położy, i co się dzieje kiedy dojdzie do maksimum. Chyba każdy kto kręcił się trochę na parkingu zna uczucie kiedy chcesz bardziej skręcić kierownicę, ale nie może
Odpowiedz