tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Kawasaki Ninja H2 vs Kawasaki...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: skkk 24/04/2015 15:00

to jest h2 a nie h2r

Odpowiedz
Autor: tdi 25/04/2015 09:53

honda s2000 ma zupełnie przeciętne wwartosci oporu aerodynamicznego na poziomie cx 0,34 jakos i powierzchnie czołowa tez ma przecietna jak przeciętny kompakt może mini itp. nie wiem dokałdnie ale sa to wartości zupełnie przeciętne jakich pełno na rynku http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List można sobie porównać skrzynie musza mieć odp dobrana niemoga mic takiej samej bo wówczas na 1 biegu s2000 by rowiała 120 km./h gdy taki turbiodisel 50 km/h i po prostu silnik o mocy 240 km i momencie 200 nm na wale przy optymalnie dobranej skrzyni zawsze będzie szybszy niż silnik o parametrach 150 km i 400 nm nawet na wale przy tez optymalnie dobranej skrzyni przy tej samej aerodynamice masie i kołach , jakbys zamontował silnik z cbr 600 rr o mocy 120 km do harleya który wcześniej miał silnik 1500 cc np. (nie wiem czy takie sa ,ale chodzi o przykład) i mocy 60 km z 2 razy większym momenetem albo 2,5 to przy odp dobranych zębatkach tak żeby z silnikiem cbr 600 rr krecił maxymalnie na każdym biegu te same predkosci to z silnikiem cbr 600 rr ten harley by miał dużo większe przyspieszenie i predkosc maxymalna ale wycie byłoby oczywiście straszne ;) non stop 10 tys obr/min plus .... na silniku 1500 cc o mocy 60 km i momencie 150 nm ten harley przyakdłowy by potrzebował jakiś 6 sekund na przyspeiszenie z 100 do 140 km/h z silnikiem cbr 600rr z optymalnie dobranymi przelzoeniami przyspeiszenie by wyniosło jakies 4 sekundy bądź mniej dawca robi to w 2,5 s ,bo ma nizsza mase i lepsza aerodynamikę .

Odpowiedz
Autor: tdi 24/04/2015 20:23

na stronie akropovica masz wykres mocy h2 i wykres mocy s1000rr przy 8000 tys obrotow na minute h2 ma 125 km na kole a s1000rr 100 km na kole i jeśli maja identyczne przęłozenie to na ostatnim biegu h2 odjedzie o 25 % plus minus ale przełożenie maja mniemam inne s1000rr oiaga 300 km.h przy 13500 obr /min a h2 w ciemno przy jakiś 12000 obr/min i tu już nam się roznice zacierają h2 produkuje około 190 km/na kole maxymalnie przy w zakresie od 11000 obr/min do około 12500 (tzn tajk mysle bo wykres jest urwane w wykresie na stronie akrapovica ) s1000rr produkuje około 180 km na kole przy 13000 obr/min h2 wazy 238 kg full bak a s1000rr 209 kg jeśli p[osadzimy kierowcow ważących tyle samo to jeśli starty mocy sa takie same a raczej sa i aerodynamika podobna a raczej jest to mamy ch.lernie blisko poza tsartem gdzie s1000 rr idzie na koło jak głupia i pełna moc można wykorzystać dopiero od wyższych predkosci dlatego tez porownujac te motocykle należałoby zrobić rolowany wyścig z 150 do 300 km/h i będzie bardzo blisko z 2-3% przewagą bmw s1000rr czyli tyle co nic co ciekawe obadałem wykres mocy hayabusy tez na stronie akrapovica i przy 8000 tys obrotow na minute produkej 145 km na kole o 20 więcej niż h2 i 45 więcej niż s1000rr ale haya wazy 260 kg full bak i ma znacznie dluzsze przleozenie bos zczyt mocy prze raptem 10000 obr/min wiec roznica potęgi sredniegoz akresu hayi się zaciera przelozeniem ,co do silnika doładowanego kompresorem i niedoładowanego to jest silniejszy z kompresorem jeśli jest w tej samej technice ywkonane stopien sprężania skok srednica tłoka zawory wałki itd. bo z tej samej pojemności można wykonacz 2 rozne silniki jeden o takim stopniu sprężania ze przy tych samych obrotach wsrodkowym zakresie będzie miał 20-30 % więcej pary niż inny ale zakaldajac skończone możliwości silnika to tak kompresor będzie miał ciut większe pole przy tych samych obrotoach ztej samej pojem,nosci wiadomo .

Odpowiedz
Autor: tdi 25/04/2015 12:35

motorrad to po przełożeniu na poslki gaztea która REGULARNIE KUPUJE czyli motocykl ,jeśli się niemyle??? i jakos wszytkie dane które tam podaja zgadzają się z realem jak przyspeiszenia ,slalom mmiedzy pacholkami jazda po okręgu itd. tymbardziej ze motocykle zawsze sa badane w podobnych warunkach , a superbike to misie wydaja taka czysto subiektywna gazteka jak motormania czy fast bike ( jeśli się myle proszę mnie poprawić) a wiadomo jak jest z subiektywnymi opiniami gdyby zapytać kolesia z motormani co przyspiesza lepiej z 180 do 220 gsxr 750 nowy czy yamaha vmax to powiedział by ze prawdopodobnie vmax choć nie jest pewien bo w zyciu ani na jednym ani na 2 motocyklu niemili racelogica zamontowanego bądź nigdy nie robili rolowanego wyścigu a koles z motorrada majac wykresy przyspeiszen i liczby i powie z 99% dokałdnoscia ze będzie to ten motocykl a nie ten tym się rozni liczbowe przedsatwienie sprawy z subiektywnym . ostatnio porównywałem honde cbr 600 f2 100 km 60 nm 210 kg z honda cbr 1000f 120 km 90 nm( wykres z hamowni ) 260 kg z rolowanego z 100 do vmax prawie 230 km/h i szły łep w łep waga keirowcow 5 kg roznicy ale elastyczność na 6 biegu cbr1000 5 sek z 100 do 140 km/h a cbr 600f2 8 sekund ciag na maxa identyko elastyka 1000 dużo lepsza ,no a co do h2 i s1000rr to niema opcji żeby h2 było szybsze czy to na prostej czy tymbardziej na torze h2 z str akrapovica wynika ze ma 192 km na kole ( jeśli badali bez doładowania ram air przy vmax to producent nieco zanirzył moc w katalogu tego motocykla bo 192 km na kole to około 210 na wale , s1000rr ma 180 na kole srednio czyli około 5% mniej wazy jednak 30 kg mniej czyli 10 % mniej reasumując powinno mieć przewagę około 5% w ciągu z rolowanego od 150 km.h do vmax ten filmik podobnie jak ten który ja tu wkleiłem z cbr 1000rr gdzie widać wyraźnie jak tylko cbr 1000 rr gość wkreca na maxa to h2 wgl mu nieodjezdza a to tylko cbr 1000rr która ma raptem 155 km an kole gdzie s1000rr ma 180 ,jednak niewaidomo na ile cisnal gość na h2 tak ze poki co te amatorskie filmiki które sa niby VS a tak naprawdę to niewiele ztego wiadomo pomijam i czekam tak jak napisałem na PRAWDZIWY TEST gdzie kierowcy waza tyle samo maja takie samo kombi na sobie i wiedzy kiedy zmieniac biegi ,niepsize ze s1000rr będzie odjezdzac h2mocno twierdze ze będzie bardzo blisko ,na prostej s1000rr odjezdza i zyzgzakowi i hayabusie .

Odpowiedz
Autor: tdi 25/04/2015 14:45

niechrzan koleś , bo z fast bike to ty wiesz tyle samo co z reklamówki kawasaki THE END BMW S1000RR hahah chociaż eska na torze łoi to h2 jak chce a na prostej nie jest wolniejsza ,i to jest całe to THE END ( podobnie było w przypadku hondy kiedy wypuścili na rynek honde nc 700 i marketingowcy hondy puścili strasznego faila ze do 140 nc 700 majaca raptem jakos 55 km będzie rpzyspeiszała lepiej niż ich honda cbf 600 kltóra MA 78 KM oczywiście byłą to komkpletna bzdóra napisałem to od razu w pierwszym poscie na ścigaczu a reszta wszyscy w komentach na mnie ze ze honda przecież wie lepiej hahah nc 700 potrzebuje z 50 do 100 jakies 3,5 sekundy gdzie cbf robi to w 2,5 z 100 do 140 nc jakies 6 sekund gdzie cbf robi to w 3,7 sekundy ... ) nie wiem jak autobild ale co do motorrada to ich wyniki na torach testowych sa bardzo wiarygodne i często wygrywają motocykle japońskie czy brytyjskie choć oczywiście w przypadku litrow od paru lat hegemonie prowadzi bmw s1000rr głownie za sprawa silnika który miał przewagę w gornym zakresie obrotow nad rywalami 10-15% chociaż ostatnio się wyrownalo teraz do walki dojdzie wzmocniona r1m wiec może się sytuacja zmienić ,jakos ich propaganda nie sprawia ze bmw k1600 gt uzyskała lepszy wynik w jeździe po okręgu niż jakiś japoński motocykl sportowy itd. oczywiście w pewnych kwestiach mogą być stronniczy ale z grubsza daja rade ,skoro uważasz ze to ma tyle wspólnego z rzeczywistoscia co nic to podaj konkretny przykład .

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę