tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Honda CBR500R - pół litra frajdy
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Tomek 08.05.2018 17:45

o czym Wy piszecie? bo chyba nie o cbr500r. mam ten motocykl z '15 i po pierwsze ma 2 cylindry a nie 4, 0-100 w około 6sek, a v-max to 188kmh (ja tyle jechałem, kumpel ma cbr500r z 17r i wycisnął dokładnie tyle samo). Ogólnie polecam motocykl moim zdaniem jest ok, kupilem 2latka za 15tysi w stanie idealnym i z przebiegiem 8k. faktycznie to nie supersport, powiedzial bym ze to bardziej miejski-sport :D jest żwawy i do miasta nadaje sie idealnie, mój pali 4-6litrów, 4 przy normalnej jezdzie, 6 przy pałowaniu. co do stopki to chyba chodzi o to ze przy jej rozkladaniu zachacza sie nogą o podnóżek, ale da sie tego uniknąć rozkładając stopkę palcami nogi, a nie piętą. z moich odczuć - idealny na pierwszy motocykl, albo dla osób z kat. A2, jednak pomimo ze bardzo lubie swoją pięćsetkę - gdybym jeszcze raz stanął przed wyborem co kupić jako drugi motocykl (bo wczesniej mialem cbr125) - wybrał bym raczej cbr600. Przyznam, że przyzwyczaiłem się do tych 48KM i trochę brakuje mi mocy. OPISUJE PONIŻEJ WERSJĘ Z 15r, czyli przedostatnią. Plusy: -liniowe oddawanie mocy, duża elastyczność -spalanie (4 litry przy normalnej jezdzie, moj rekord to 3.5 litra w trasie) -wygodna pozycja, oraz kanapa. -czytelne zegary -dobre opony (dunlop d222) -świetne hamulce, ABS Minusy: -Komin. Ten wydech poprostu nie brzmi. Szkoda, muszę wydac około 1500zł na jakiś fajny tlumik bo seryjny jest poprostu bezpłciowy. -Drugi minus to tylny błotnik i mocowanie rejestracji. psuje wygląd, więc rownież wypada wymienić, ale problem jest taki, że trzeba dokupić cały plastik który idzie do okoła lampy stopu, oraz wchodzi pod zadupek, a to kolejny koszt. tu mówie o wersji z 13-15r bo 16-18r ma to inaczej rozwiązane, lepiej. -brak wskaźnika zapiętego biegu. Mi ogólnie zdaza się pomylić 5 z 6, czasem jak jadę na szóstce, próbuje wbić siódemkę której nie ma ;) wskaznik biegu rozwiązał by ten problem. -brak kontrolki temperatury silnika. jest tylko kontrolka informująca o przegrzaniu silnika, ale jako takiego wskazania czy silnik sie rozgrzał czy jest zimny - nie ma -komputer pokładowy ma funkcję automatycznego zerowania licznika po tankowaniu, czyli mierzy dystans i srednie spalanie od tankowania do tankowania. to by było fajne gdyby nie to, że nie działa poprawnie. już mowie o co chodzi. tankuje do pelna, jezdze az w pewnym momencie zapala sie kontrolka rezerwy paliwa. jade na stację i w drodze na stację kontrolka rezerwy przestaje sie palić, pokazuje ze mam 1 kreskę paliwa i komputer myśli ze zatankowalem wiec zeruje licznik. po chwili znowu zapala sie rezerwa a po kolejnych kilku kilometrach znowu ze jest 1 kreska. dojezdzam na stacje i w koncu nie wiem ile przejechałem od tankowania bo licznik zdążył się wyzerować 3 razy. chodzi o to, ze pływak widocznie na wybojach daje fałszywy odczyt i komputer mysli ze tankowalem i zeruje licznik. OPCJĘ AUTOMATYCZNEGO ZEROWANIA DA SIE WYŁĄCZYĆ. -kanapa kierowcy jest długa i wygodna, ale to że jest długa powoduje ze po założeniu kombinezonu, slizgam się w przód i w tył podczas hamowania i przyspieszania. to jednoczesnie minus i plus, bo dlugosc kanapy pozwala dostosowac pozycję, na bardziej wyprostowaną miejską, lub bardziej leżącą sportową.

Odpowiedz
Autor: sztik 27/02/2013 17:58

po perwsze kawasaki nerozpedza siie do 190 km/h https://www.youtube.com/watch?v=23tl-iP6KD4 tu masz filmik test motogenu licznik 186 km/h gps czyli ta bardziej realna predkosc rzeczywista to 176 km/h a skad wyczasłes ze cbr 500 r osiaga 160 km/h ? jesli tak podaja woficjalnych danych technicznych to zasluga przelozenia dostosowana byc moze do tej calej kategori a2 oprzepisach tej kategori i innych niiemam zielonego pojecia bo sie bzdorami niezajmuje abstrahujac od tego honda cbr 500 r ma 48 km wedlug producenta i mase 194 kg co z 80 kg kierowca daje 175 km/tone a kawa ma 39 km 175 kg co daje okolo 155 km/tone obydwa motocykle maja zblizona aerodynamike i powierzchnie czolowa prawdopodobnie wiec przy zastosowaniu odpowiedniej zebatki w cbr 500 r powinnaa byla osiagnac predkosc o jakies 5% wyzsza od ninji czyli okolo 182 km/h jak i przyspieszenie o okolo 10% tzn jeszcze zalezy co do przyspieszenia jak obydwa motocykle "trzymaja szczyt " i jak sa dobrane przelozenia pod ten szczyt ale z samych danych to powinno tak wygaldac ta ninja 300 ma osiagi mniej wiecej jak gs500 stary ta cbr 500 r powinna miec o 5-10% lepsze rpzyspieszenie chyba ze ma zadługie rpzleozenia i szczytujaca moc a kawa ma szeroki plaski szczyt dorbze dobrane rplozenia co do vmaxa cbr 500 r powinna byc okolo 5% szybsza a napewno niewolniejsza jeszcze zalezy co hamownia wypluje wzgledem tej kawy cbr 500 r ma zarowno wiecej km/tone o 10% jak i wyzsza moc bezwzgledna co przy zblizoenj aerodynamice powinno jej dac nieznaczna przewage .

Odpowiedz
Autor: sztik 27.02.2013 08:59

bardzo fajny sprzęt : niiezuy zestaw hamulcowy ,zawieszenie ,z tego co autor pisze ładny przebieg mocy dobra ochrona przed wiatrem małe luzy w przenieseniu napedu, ładnie pracujaca skrzynia ,niskie spalanie z tego wynika ze poprawiono wszystko o iles procent wzgledem starej cb 500 poza moca jak widac nie to bylo zamierzeniem konstruktorow . natomiast niedokonca jestem przekonany czy dokladnie ta sama specyfikacja silnika w kazdej z wersji w tej cb to dobre posuniecie i w nakedzie i w tej owiewkowej wersji i chyba jeszcze jedna jest wersja albo tylko 2 niepamietam róznica miedzy tym wersjami to tylko obudowy osiagi pozostana na tym samym poziomie z punktu widzenia producenta i kat a2 ma to jakis sens oczywiscie i dla duzej ilosci klientow ktorzy niedbaja o to czy wersja naked ma 5km mniej czy wiecej wzgledem obudowanej dla nich wazniejsza jest cala ta reszta zalet ktora producent niewatpliwie zaserwowal ok, jednak dla takich malkontentow jak ja fajnie jednak by bylo gdyby moc tej wersji z owiewkami byla o 15-20% wyzsza w granicach 56-58 km (tyle miala teoretycznie stara wersja wedlug producenta pomiary na hamowni jednak wykazywaly równe ok .50 km te stare cb nigdy nieosiagaly mocy w wersjach rzekomo odblokowanych podawanych przez producenta czyli 58 km na wale przynajmniej tak wynika z testow i pomiarow na hamowni ktore czytalem ) dla mnie jako jednostki fajnie by bylo gdyby naked mial te 48 km jak ma a wersja obudowana ok. 60 km to byly by optymalne wartosci dla mnie.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę