tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 o czym Wy piszecie? bo chyba nie o cbr500r. - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: Tomek 08.05.2018 17:45

o czym Wy piszecie? bo chyba nie o cbr500r. mam ten motocykl z '15 i po pierwsze ma 2 cylindry a nie 4, 0-100 w około 6sek, a v-max to 188kmh (ja tyle jechałem, kumpel ma cbr500r z 17r i wycisnął dokładnie tyle samo). Ogólnie polecam motocykl moim zdaniem jest ok, kupilem 2latka za 15tysi w stanie idealnym i z przebiegiem 8k. faktycznie to nie supersport, powiedzial bym ze to bardziej miejski-sport :D jest żwawy i do miasta nadaje sie idealnie, mój pali 4-6litrów, 4 przy normalnej jezdzie, 6 przy pałowaniu. co do stopki to chyba chodzi o to ze przy jej rozkladaniu zachacza sie nogą o podnóżek, ale da sie tego uniknąć rozkładając stopkę palcami nogi, a nie piętą. z moich odczuć - idealny na pierwszy motocykl, albo dla osób z kat. A2, jednak pomimo ze bardzo lubie swoją pięćsetkę - gdybym jeszcze raz stanął przed wyborem co kupić jako drugi motocykl (bo wczesniej mialem cbr125) - wybrał bym raczej cbr600. Przyznam, że przyzwyczaiłem się do tych 48KM i trochę brakuje mi mocy. OPISUJE PONIŻEJ WERSJĘ Z 15r, czyli przedostatnią. Plusy: -liniowe oddawanie mocy, duża elastyczność -spalanie (4 litry przy normalnej jezdzie, moj rekord to 3.5 litra w trasie) -wygodna pozycja, oraz kanapa. -czytelne zegary -dobre opony (dunlop d222) -świetne hamulce, ABS Minusy: -Komin. Ten wydech poprostu nie brzmi. Szkoda, muszę wydac około 1500zł na jakiś fajny tlumik bo seryjny jest poprostu bezpłciowy. -Drugi minus to tylny błotnik i mocowanie rejestracji. psuje wygląd, więc rownież wypada wymienić, ale problem jest taki, że trzeba dokupić cały plastik który idzie do okoła lampy stopu, oraz wchodzi pod zadupek, a to kolejny koszt. tu mówie o wersji z 13-15r bo 16-18r ma to inaczej rozwiązane, lepiej. -brak wskaźnika zapiętego biegu. Mi ogólnie zdaza się pomylić 5 z 6, czasem jak jadę na szóstce, próbuje wbić siódemkę której nie ma ;) wskaznik biegu rozwiązał by ten problem. -brak kontrolki temperatury silnika. jest tylko kontrolka informująca o przegrzaniu silnika, ale jako takiego wskazania czy silnik sie rozgrzał czy jest zimny - nie ma -komputer pokładowy ma funkcję automatycznego zerowania licznika po tankowaniu, czyli mierzy dystans i srednie spalanie od tankowania do tankowania. to by było fajne gdyby nie to, że nie działa poprawnie. już mowie o co chodzi. tankuje do pelna, jezdze az w pewnym momencie zapala sie kontrolka rezerwy paliwa. jade na stację i w drodze na stację kontrolka rezerwy przestaje sie palić, pokazuje ze mam 1 kreskę paliwa i komputer myśli ze zatankowalem wiec zeruje licznik. po chwili znowu zapala sie rezerwa a po kolejnych kilku kilometrach znowu ze jest 1 kreska. dojezdzam na stacje i w koncu nie wiem ile przejechałem od tankowania bo licznik zdążył się wyzerować 3 razy. chodzi o to, ze pływak widocznie na wybojach daje fałszywy odczyt i komputer mysli ze tankowalem i zeruje licznik. OPCJĘ AUTOMATYCZNEGO ZEROWANIA DA SIE WYŁĄCZYĆ. -kanapa kierowcy jest długa i wygodna, ale to że jest długa powoduje ze po założeniu kombinezonu, slizgam się w przód i w tył podczas hamowania i przyspieszania. to jednoczesnie minus i plus, bo dlugosc kanapy pozwala dostosowac pozycję, na bardziej wyprostowaną miejską, lub bardziej leżącą sportową.

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę