Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeI mocno się zastanawiam, a to właśnie za sprawą serwisu BMW który w Krakowie jest tak tragiczny... Mimo że GS zakupiony był nowy. Chętnie testowa jazda
OdpowiedzJa się zastanawiam po co cała dyskusja? Poczekajmy do testów porównawczych, bo póki co różne bajki można pisać i różne wyciągać wnioski na podstawie informacji z folderów. A z tego co widzę, to Boczo jest w tym niekwestionowanym mistrzem. Piszcie doktoraty o tym na czym jeździcie, proszę. Tak będzie znacznie uczciwiej a przy okazji uniknie się zbędnych spięć i głupich komentarzy.
OdpowiedzMnie zastanawia jedno. Napiszą coś o BMW - sprzedali się BMW. Napiszą coś o KTM - sprzedali się KTM. Ilu tu jeszcze w komentarzach jest mistrzów teorii spiskowych ?:D;D
OdpowiedzA ktoś tu pisał, że sprzedali się KTMowi? Natomiast ewidentne jest wazeliniarstwo red. Bocza wobec produktów BMW - wystarczy sobie poczytać artykuły z ostatnich kilku miesięcy...
OdpowiedzEwidentna jest twoja głupota, wystarczy poczytać komentarze z ostatnich kilku miesięcy.
OdpowiedzPoproś mamę o zmianę pieluchy i po prostu nie czytaj.
OdpowiedzNawet ten komentarz ewidentnie utwierdza mnie w tym że mam do czynienia z idiotą. Jak ci sie nie podobają testy BMW to po prostu nie czytaj.
OdpowiedzTeraz już wszyscy wiedzą, że jesteś jednym z tych pryszczatych młodzieńców męczących małego przy katalogach BMW. Normalni czytelnicy wymagają od recenzentów, aby wyrwali się z pułapki samogwałtu jedną marką i skierowali w stronę obiektywizmu.
OdpowiedzJako marka BMW do mnie nie przemawia. Na szosę mam Hondę, w teren KTMa. Ja jestem normalnym czytelnikiem i ludzi ktorzy zabierają publicznie glos w komnetarzach wymagam aby wyrwali sie z klatki własnej ciasnoty umysłowej i skierowali w kierunku myślenia. Określenia "jeteś głupi jak komentarz na onecie" wzieły sie przez takich jak ty.
OdpowiedzJak jesteś przeciwnikiem ciasnoty umysłowej, to przestał bełkotać i spróbuj skupić sie na tym, że komentujacy mogą - nawet nieobiektywnie - wyrażać swoje opinie- natomiast ci co "publikują" "artykuły" powinni zachować minimum obiektywizmu. Red. Boczo zaś jest albo skrajnie nieobiektywnym, ślepym pochlebcą marki BMW albo pilnie wykonuje kontrakt promocyjny na jej rzecz. Jedno i drugie powinno go dyskwalifikować z wykonywanej pracy, co tez zasugerowałem w moim poście. Natomiast pusty bełkot, który ty wydaliłeś w swoich komntarzach, nie wnosi do tego tematu niczego.
OdpowiedzA to który dobry dziennikarz motocyklowy albo samochodowy jest obiektywny? Obiektywne = nudne. Totalnie obiektywne = totalnie nudne. W Topgear są obiektywni? Kto w ogóle jest obiektywny? Ty? Bo ja na pewno nie. Boczo się nie kryje ze swoją sympatią do BMW bo widocznie lubi tą markę i ja mu tego nie zabraniam, koniec kropka. Nie chcesz nie czytaj. A ty się przypierdalasz do niego nawet w artykule o KTM. To jest dla mnie ciasnota umysłowa.
OdpowiedzNie obrażaj dziennikarzy (choć ich już niewielu) nazywając dzinnikarzami osoby, które opisują róźne produkty, jak samochody, motocykle, rtv-agd etc. Po drugie, jak Boczo lubi BMW to niech napisze o tym na fecbook'u albo naszej klasie. Po ostatnie, nie podobają ci sie moje komentarze - nie czytaj.
OdpowiedzCzym różni sie opisywanie i komentowanie motocykli od opisywania polityki? Albo muzyki? Albo spotu? Albo czegokolwiek innego? Poza tym włączając TVN mam wrażenie że dziennikarstwo tematyczne jest na o wiele wyższym poziomie niż to ogolne. Wracając do twojego skomlenia dodam ze ja lubie subiektywne opisy i mogę jedynie wyrazic ubolewanie z tego powodu ze ty nie jesteś w stanie dopatrzec sie tego, ze autor czasem cos celowo ubarwia po to żeby sie lepiej czytało.
OdpowiedzTrudno jest dyskutować z kimś, kto nie odróżnia zasad publikowania "artykułów" od zasad ich koomentowania, tudzież korzystania z barwnego języka od pisania gazetek propagandowych. Podejrzewam, że jesteś zbyt młody, żeby pamietać propagandę sukcesu wczesnego i średniego Gierka, ale gwarantuję, że red. Boczo - w swoich wydzielinach na temat BMW lub V-stroma/sv650/gladiusa - jest jego wiernym, świadomym lub nie, wyznawcą. Temat jest da mnie zamkniety -nie ma sensu tego dalej ciagnąć.
OdpowiedzNa początku olałem ten motocykl, ale im więcej o nim czytam tym bardziej biorę go pod uwagę. Obecnie moje R1200GS ADV z 11' jest super, ale za dwa sezony będzie czas na jakąś zmianę. Ma na pewno jedno co fajne to ciężar właściwy. Reszta jest dyskusyjna. Przyjdą do salonów pojeździmy popatrzymy. KTM ma niestety kiepską jakość i jeszcze gorszą obsługę posprzedażną, właściwie tam nie ma gwarancji, a właściwie realizacji jej zapisów. Wiec jeżeli będzie się to to psuć to raczej na pewno odpada. Jeżeli by w Polsce się pojawiło przedstawicielstwo KTM a nie frajerski prywatny importer to dużo by się zmieniło.
OdpowiedzKTM kiepska jakość??? Obecnie to jedne z najlepiej wykonnanych motocykli - proces technologiczny na poziomie Hond robionych w Japonii (nie dotyczy badziewia KTM robionego w Indiach) a podzespoły typu zawieszenie, hamulce, rama, wahacz najlepsze na rynku. Frajerski prywatny importer??? Chyba bierzesz za mocny towar.... Sieć sprzdazy KTM faktycznie jest niestabilna ale z obsługą nie jest wcale gorzej - np. trzy ASO BMW z warszawy, które znam aż za dobrze to dramat - niekompetencja, zatrudnianie niedouczonych mechaników, arogancja - typowy obraz polskiego dilera...
Odpowiedzobawiam sie kolego ze wszystkie marki premium oferuja podobna jakosc, ktora tak naprawde zalezy od uzytkownika. Poza tym nie mow ze GS ma kiepkie hamulce czy rame, czy wahacz bo to troche smieszne. (heble BMW ma akurat ponad reszte) Mam BMW juz 3,5 roku (30tys przejechalem) i wszystko co sie popsulo to: przycisk wlacznia podg manetek (sam karcherem zalatwilem) i popekal lakier na tylnej sprezynie zawieszenia. obie usterki zdarzyly sie po gwarancji ale BMW ma to do siebie ze jak sie jest posiadaczem moto od poczecia to wymienaja czesci nawet po gwarancji na walsny koszt!!! tylny zawias z ESA to jakies 5tys zl. zaplacilem tylko za robote! hej. Czy ma tak jakis inny producent?????? slucham? nie mowilbym gdbym nie doswadczyl. Nie wspomne ze mam zaproszenie co 3 miesiace na jazdy probne, poczestunki do salonu, gdzie mam dedykowanego goscia to sie ze mna kontaktuje, przesyla foldery i listy z info.
Odpowiedza gdzie pisałem, że ma słabe? pisałem, że takie podzespoły jak rama, wahacz, tylnee i przednie zawieszenie KTM ma najlepsze na rynku, podobnie jak jakość produkcji i kontrolę procesu produkcyjnego (na poziomie hond robionych - jeszcze - w japonii)
Odpowiedza ty pracujesz w tym KTM i ci tam mozg tam piora? skad ty to mozesz wiedziec jaki jest proces produkcyjny i kontrola jakosci? podaj mi jakies sensowne i wiarygodne zrodlo tw informacji o procesie produkcyjnym i kontroli jakosci KTM i potwierdzeniu ze ich proces jest akurat najlepszy, czy ty wogole wiesz co piszesz?
OdpowiedzJeżeli tylny zawias z ESA pada po 30 tyś to ja dziękuję za taki super sprzęt!
Odpowiedza kto ci powiedzial ze padl? popekal lakier, funkcjonalnosci nie stracil.
OdpowiedzPowiedzieli tak na poczęstunku w bmw?
Odpowiedzstary nie wiem co z toba jest nie tak ale na bank cos jest. sam sie z tym zglosilem do serwisu bo to zauwazylem. serwis mi nigdy nic nie sugerowal ani nic o tym nie mowil. poza tym zawias dzialal bez zarzutu. bo jaki moze miec wpylw na dzialanie zawiszenia popekany lakier na sprezynie?
OdpowiedzJeżeli dla ciebie poczęstunki są ważne z BMW. Chyba ci się coś pomyliło koledze, że BMW zapłaciło za części po gwarancji.
Odpowiedzi co mam zrobic zeby cie przekonac? przeslac fakture? przeciez z sufitu tego nie biore. moge dodac ze nie bylo to w polsce, moze ci to pomoze uwierzyc... hehe
Odpowiedzno i co ci mam powiedziec zeby cie przekonac? przeslac fakture za robote? przeciez z sufitu tego nie biore. ah moze dodam ze nie bylo to w polsce...
OdpowiedzSłowo kluczowe jest po za krajem. Tu się mogę zgodzić. W moim przypadku 1,5 rocznym modelu GS, zaczął się sypać. Koszt naprawy wyceniony przez polski serwis BMW to ponad 10 tys zł - nie uwzględnioną tego w ramach naprawy gwarancyjnej. W niemieckim serwisie naprawa była wykonana w ramach gwarancji a jeżeli motocykl był by po gwarancji to koszt wynosił około 8 tys. Można, można. Tego podobne przygody spowodowały nie chęć do marki
OdpowiedzJako były użytkownik GS z 10. Bym się nie zgodził odnośnie jakości i wykonania. W moim przypadku to właśnie GS był kosztowną przygodą, gdzie BMW wypierało się naprawy gwarancyjnej na każdy możliwy sposób. A że psuł, jak się prują stare skarpety - to było tego trochę. Jest kilka serwisów KTM w naszym kraju co potrafią zrobić dobrze całą obsługę serwisową i co najważniejsze w rozsądnych cenach. A nie jak w przypadku BMW gdzie wszystko pięknie miło, a i tak trzeba było wracać i poprawiać, a rachunek z kosmosu nie mający poparcia w jakości. Nie wspomnę o społeczności użytkowników marki, gdzie nie ma takiego snobizmu i lansu.
OdpowiedzLipa nie super... światła LED nie ma, obciach!
OdpowiedzModel 1190 Adventure pelny wypas - no powiem wam GS bedzie tanszy!!!! Standard version 12,595.00 GBP Electronic package 500.00 GBP Luggage Touring Kit 1,277.92 GBP Comfort Kit 609.67 GBP Sound & Style Kit 947.93 GBP Protection Kit 411.67 GBP Rally Kit 477.68 GBP TOTAL PRICE 16,819.87 GBP
OdpowiedzWOW! Już widzę jak lecicie do salonu po nową sztukę! Buahhahhaaa... Raczej poczekamy 10 lat i wtedy może jakiś niewalony, od austriackiego emeryta, jak nowy, mało jeżdżony po bułki przez Alpy do piekarni:)
Odpowiedzposzperalem i oto co znalazlem: 12.595,00 GBP jacys chetni? biore dwa! ah jest jeszcze gwiazdka - * Manufacturer's suggested retail price (MSRP), the actual sale prices can vary.
Odpowiedzczy ktos wie kiedy oficjalnie trafi do sprzedazy? Sprzet naprawde robi wrazenie.
Odpowiedzciekawe czy "redaktor" nim jeżdził
Odpowiedz"Gościu" jak miałem nim jeździć skoro sprzęt jest nowy i dopiero trafi do salonów? To jest PREZENTACJA, nie test. Spokojnie, doczekasz się i testu :) Stay tuned :) Pozdro
OdpowiedzCzyli artykuł sponsorowany? czy jak to inaczej, wy obiektywni dziennikarze nazywacie?
OdpowiedzJakim motocyklem jeździsz? Napiszemy o nim coś fajnego i będziesz zadowolony, co? :)
OdpowiedzPiękny motocykl, jeżeli będzie tak nie zniszczalny jak poprzednie modele, król jest jeden. Jeżeli cena będzie lepsza niż BMW - to mamy zwycięzce. Szczególnie ergonomii i wykonania. Ten motocykl nie udaję on jest terenowy
OdpowiedzZ niezniszczalnością bym nie przesadzał. Ale na pewno podzespoły - rama, zawias - były lepszej jakości niż w BMW czy Triumphie i bardziej adekwatne to zastosowania w terenie. No i silnik nie był stworzony dla standardowego niemieckiego emeryta, który postanowił na starość poczuć wiatr we włosach (germańska wersja "Gangu dzikich wieprzy"? ;)))
OdpowiedzNiezniszczalny w stosunku do nowych GS które nie grzeszą jakością w stosunku do starych dobrych modeli. Miałem możliwość jeździć poprzednim modelem 990.
OdpowiedzGdyby nie umowa sponsoringowa pracodawcy red. Bocza z importerem BMW, powienien napisać jak kilka dni temu: Oto nowy król klasy podróznego enduro -teraz BMW, Triumph i inni muszą go gonić.
OdpowiedzJaka umowa sponsoringowa?! Gdzie są moje pieniądze?!
OdpowiedzPytaj systematycznie pracodawcę, to może coś odpali na gwiazdkę.
OdpowiedzGdybyś był choć w połowie tak mądry jak jesteś głupi... no ale nie ma co gdybać ;)
OdpowiedzTo prawda, nie ma. Każdy zainteresowany może sobie poczytać "artykuły" na temat GS 1200 ...
OdpowiedzNie chcę nic mówić, ale BMW przynajmniej na papierze wygląda lepiej. Ma więcej wyposażenia i moim zdaniem wygląda lepiej wizualnie.
OdpowiedzChyba na papierze toaletowym.
OdpowiedzCiekawe jaka cena, ale wyglada na to ze bedzie hit. Bo wyglada super, nie to co poprzednik ktory wygladal jak koza. Fajnie ze bedzie powiew swiezosci na rynku prawdziwych turystycznych enduro, a nie tylko BMW i BMW.
Odpowiedz