Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzeS³owo kluczowe jest po za krajem. Tu siê mogê zgodziæ. W moim przypadku 1,5 rocznym modelu GS, zacz±³ siê sypaæ. Koszt naprawy wyceniony przez polski serwis BMW to ponad 10 tys z³ - nie uwzglêdnion± tego w ramach naprawy gwarancyjnej. W niemieckim serwisie naprawa by³a wykonana w ramach gwarancji a je¿eli motocykl by³ by po gwarancji to koszt wynosi³ oko³o 8 tys. Mo¿na, mo¿na. Tego podobne przygody spowodowa³y nie chêæ do marki
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza