Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeno i co ci mam powiedziec zeby cie przekonac? przeslac fakture za robote? przeciez z sufitu tego nie biore. ah moze dodam ze nie bylo to w polsce...
OdpowiedzSłowo kluczowe jest po za krajem. Tu się mogę zgodzić. W moim przypadku 1,5 rocznym modelu GS, zaczął się sypać. Koszt naprawy wyceniony przez polski serwis BMW to ponad 10 tys zł - nie uwzględnioną tego w ramach naprawy gwarancyjnej. W niemieckim serwisie naprawa była wykonana w ramach gwarancji a jeżeli motocykl był by po gwarancji to koszt wynosił około 8 tys. Można, można. Tego podobne przygody spowodowały nie chęć do marki
Odpowiedz