Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeKolega sprowadza samochody ze Szwajcarii, ale czasami mu siê trafi moto to te¿ przywiezie. Widzia³em u niego ju¿ 2 szt BMW 1000RR po bardzo niegro¼nych szlifach. A¿ wierzyæ siê nie chcia³o, ¿e obydwie sztuki po takich duperelach mia³y trachniêt± ramê. A handlarze doskonale o tym wiedz± i jak dzwonili to tylko pytali ile d³ugo¶ci maj± rysy/mikropêkniêcia na ramie :) O silnikach te¿ nic dobrego nie s³ysza³em - ponoæ 50kkm to ju¿ niez³y wyczyn. Fajnie siê tym je¼dzi, silnik szatan, ale naprawdê delikatny motocykl którego kupno i u¿ytkowanie to wielkie ryzyko sporych kosztów eksploatacyjnych.
OdpowiedzKolego , je¿eli masz w piecu ponad 200KM, to masz spore koszty eksploatacyjne. Tu nie ma zmi³uj z KA¯DYM ponad 200-konnym sprzêtem. Od tych bezmy¶lnie oszczêdnych sprzêtu nie nale¿y kupowaæ, niezale¿nie jakiej marki. Co do uszkodzeñ ram - spotka³em tylko jeden typ slidera ramy do tej RR-ki, który nadaje siê do ochrony przed skutkami szlifów na torze, a reszta to z³om, który raczej niszczy ramê , ni¿ j± chroni przy torowym szlifie. Szkoda, ¿e BMW nie opracowa³a i nie oferuje wysokiej klasy akcesoryjnego slidera na ramê :(
OdpowiedzJakiej firmy slider light tech? Ze strefami zgniotu czy gb racing? Wiem ze jest tego pelno o ktory Tobie chodzi?
Odpowiedz