tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ZRX1100/1200
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZRX1100/1200

Autor: Jakub Olkowski 2019.02.28, 10:14 Drukuj

Kawasaki ZRX1100 wraz z następcą ZRX1200 były produkowane w latach 1997-2005. Model powstał na fali nostalgii za UJM (Uniwersalny Japoński Motocykl) zastępując Zephyra 1100. Ten ostatni był hołdem składanym kultowemu Z900. ZRX oddawał cześć utytułowanemu i rządzącemu na torze Z1000. Wystylizowano go na zwycięską maszynę Eddiego Lawsona, o czym świadczy specyficzny, sportowy, wzmacniany wahacz, niewielka owiewka z prostokątnym reflektorem i wzór lakierowania (zielony). Oprócz wspomnianej wersji dostępna była także z okrągłą przednią lampą (typowy naked) oraz turystyczna z obszerną obudową w części czołowej. Dwie ostatnie nie zdobyły statusu tak kultowego, jak wspomniany z prostokątnym reflektorem. Kawa ZRX miała niezłe hamulce, kapitalną stylistykę a także dobre osiągi i komfortową pozycję. Jej czterocylindrowy silnik (przekonstruowana jednostka z ZZR-1100) żywiołowo reagowała na dodanie gazu i bez względu na obciążenie rwała do przodu niczym ogar spuszczony ze smyczy w czasie polowania. Turystom odpowiadał spory bagażnik pod siedzeniem oraz możliwość doposażenia pojazdu w akcesoryjne stelaże i kufry.

Dzisiaj używane ZRX1100/1200 w kolorze i specyfikacji nawiązującej do Z1000 Lawsona potrafią być półtora lub nawet dwukrotnie droższe od pozostałych modeli z tej serii.  Ale rzadko przekraczają kwotę 14 tysięcy złotych. To także świetna lokata kapitału szczególnie wobec coraz większego zainteresowania klasykami z początku lat 90.

Cechy charakterystyczne dla marki: napęd czterocylindrową, silną rzędówką, zielona kolorystyka, mnóstwo cech sportowych w każdym produkowanym modelu…

Advertisement
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Advertisement
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górę