Ducati Sport 1000
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Nastêpna strona »
Tym modelem Ducati nawi±za³o do swojej legendy, modelu 750 Sport z pocz±tku lat siedemdziesi±tych. Motocykl by³ oferowany w kilku wersjach: nieobudowan± Sport 1000, z owiewk± w klimacie cafe-racer oznaczon± Sport 1000S, Paul Smart Replica, czyli limitowan± wersj± Sport 1000S wyposa¿on± w zaawansowane zawieszenie Ohlinsa, oraz GT 1000 z bardziej klasycznym zawieszeniem, zmienionymi felgami i uk³adem hamulcowym. Wersja GT1000 posiada³a wiêcej chromowanych dodatków. Motocykl jest rzadko spotykany w Polsce a szkoda. Od strony technicznej to dynamiczny, ¶wietnie prowadz±cy siê sprzêt z du¿ym potencja³em. Zastosowany silnik o pojemno¶ci 992 ccm generuje moc 91 KM i zapewnia sportowe doznania. Prawdziwym atutem jest jednak wygl±d. Nie spotka³em siê dot±d z motocyklem, którego proporcje, design, klimat i ca³okszta³t koncepcji by³ z jednej strony tak blisko orygina³u a z drugiej posiadaj±cego wspó³czesne osi±gi i elementy odpowiedzialne za bezpieczeñstwo (zwieszenie, hamulce). Ducati Sport 1000 to wariacja na temat motocykla, którego ducha i spu¶ciznê techniczn± dostrze¿emy tak¿e w Monsterze czy Panigale V2: sportowe osi±gi, ¶wietny design, prowadzenie i tworzenie najdrobniejszych detali z pasj± typow±, w przeciwieñstwie do rzemie¶lników, dla artystów.
Poszczególne modele serii Sport 1000 produkowano pomiêdzy w latach 2006 - 2010. Je¶li znajdziecie zadbany egzemplarz w zasiêgu finansowym, nie wahajcie siê. To sprzêt, który ju¿ zawsze bêdzie kultowy…
Cechy typowe dla marki: silnik V2 o k±cie rozwarcia 90 stopni, umieszczony poprzecznie, kratownicowa rama, ¶wietne osi±gi i hamulce.
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze