Kawasaki Ninja 400 - jedna setka więcej
Kawasaki Ninja 300, znany i lubiany sportowy "junior", zostanie wkrótce zastąpiony wersją z silnikiem o pojemności 400 cm3. Zdecydowały o tym wymogi normy EURO4, której dotychczasowej jednostce ciężko było sprostać.
Kawasaki Ninja 300 bardzo dobrze radzi sobie na rynku, udanie konkurując chociażby z Yamahą R3. Na horyzoncie pojawiły się jednak nowe wymogi w kwestii emisji spalin i zarząd Kawasaki podjął decyzję, że dostosowywanie do nich dotychczasowej jednostki napędowej będzie nieopłacalne.W przyszłym sezonie mała Ninja otrzyma więc nieco większy silnik, o pojemności 399 cm3.
Wciąż będzie to rzędowy twin, a jego moc będzie nieznacznie wyższa od trzysetki i będzie wynosiła 44 KM. Premiera nowego modelu spodziewana jest w listopadzie na targach EICMA. Nie mamy jeszcze informacji, co z modelem Versys-X 300, napędzanym tą sama jednostką.


Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePojedyncza tarcza hamulcowa ;-( Porażka. Jazda z"plecakiem" bardzo ryzykowna w kontekście hamowania ! I znając Kawasaki, ponownie, jako już chyba jedyna firma, każe dopłacać za ABS (sic! )
Odpowiedz