Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeJa mam pytanie, czy istnienie tych motocykli ma inne uzasadnienie ni¿ tylko wydumana kategoria A2. Tzn, czy przy obecno¶ci na rynku takich maszyn jak CBF600, ER6, XJ6 oraz lekkich 250-tek i jeden niezbyt lekkiej 300-tki, kto¶ faktycznie potrzebuje 200-kilowych 500-tek?
Odpowiedznp. ja. Lekk± 250 wola³ bym nie wje¿d¿aæ na autostradê i w ogóle jako¶ dziwnie to siê prowadzi. Na mojego gs mogê wrzuciæ 2 sakwy, jak±¶ torbê i tyle go widzieli. Do jazdy i lekkich wyg³upów po mie¶cie te¿ siê nadaje z niewielkim zapasem. Dodatkowo martwiê siê tylko o 2 a nie o 4 cylindry (serwis i gabaryt). Nówka kosztuje 24,7kz³ a hornet 35kz³ (na allegro za parê lat te¿ pewno bêdzie ró¿nica)
OdpowiedzA na wymienionych 600-tkach nie mo¿esz? Je¿eli koniecznie musisz mieæ 2 cylindry (trochê mnie to dziwi, skoro rozwa¿asz nowy motocykl), to masz ER6. A wszystkie te motocykle s± niewiele dro¿sze ni¿ te A2-kówe hondy.
OdpowiedzS± tacy którzy by powiedzieli ¿e mêczenie GSa w korkach to zbrodnia.
OdpowiedzAle mówimy o suzuki? ;) Bo do miasta i czego¶ ekstra 500ccm jest idealne.
OdpowiedzMnie siê GS i dwa cylindy kojarzy z BMW :). Ale Suzuki GS 500... Do miasta... Czemu nie.
Odpowiedz