tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Hyosung SF 50 Rally/Racing
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Hyosung SF 50 Rally/Racing

Rally czy Racing? Wybór jednej z dwóch znakomicie wykonanych pięćdziesiątek Hyosunga to kwestia przede wszystkim gustu. Inne kryteria są mniej ważne. Z wyjątkiem opon i paru detali wyposażenia oba skutery niczym się od siebie nie różnią. Racing ma dwunastocalowe koła, owiewkę na kierownicy i bagażnik. Wprawdzie Rally także ma to wszystko, ale jego grube, balonowe opony założono na dziesięciocalowe felgi, a prędkościomierz widnieje na czarnej kierownicy. Zawieszenia i pozycja są komfortowe, ale 4,3-litrowy zbiornik zmusza do częstego tankowania. Ale przecież topowe maszyny sportowe też tak mają.

Hyosung SF 50 Rally model 2007

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Jednocylindrowy
poj.
49 ccm
moc
3.48 KM (2.5 kW)) przy 6800 RPM
skrzynia biegow
Automatyczna

Wymiary:

wys. siedzenia
730 mm
masa własna
88.0 kg (194.0 pounds)

Osiągi:

V-max
45.0 km/h (28.0 mph)
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 2 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE Dodaj nowy rocznik

Więcej o Hyosung SF 50 Racing

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Hyosung SF 50 Racing

Brak informacji, dotyczących motocykla

Tagi
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę