Nowa WR 250 podobnie jak jej mniejsza siostra doczekała się istotnych zmian. Postarano się jak najbardziej zniwelować masę „ćwiartki”, a także zmienić przełożenia, aby w efekcie zwiększyć jej poręczność w terenie. Husqa zyskała również kilka dodatkowych akcesoriów, takich jak kierownica Tommaselli bez poprzeczki, nowe mocowania kierownicy, a także przednie zawieszenie firmy Marzocchi w czarnym malowaniu. Całość ma zapewnić kierowcy poręczność i pewność prowadzenia w terenie. Niska masa dwusuwowej WR 250 w połączeniu z jej mocnym silnikiem i dobrym zawieszeniem, sprawia, że motocykl ten świetnie nadaje się na kręte i wymagające trasy enduro, dając przy tym kierowcy wiele satysfakcji z jazdy.
Dane podstawowe:
| rodzaj silnika: | dwusuwowy, jednocylindrowy |
| pojemność [cm3]: | 249,3 |
| średnica tłoka [mm]: | 66,4 |
| skok tłoka [mm]: | 72 |
| ilość biegów: | 5 |
| rozruch: | nożny |
| chłodzenie: | ciecz |
| średnica gardziela [mm]: | 38 |
| hamulec przedni: | tarczowy 260mm |
| hamulec tylny: | tarczowy 220mm |
| przednie zawieszenie: | Upside-down, olejowe, 45mm "MARZOCCHI" |
| tylne zawieszenie: | progresywne typu: "soft damp" "SACHS" |
| przednie koło: | 90/90-21" |
| tylne koło: | 140/80-18" |
Wymiary:
| masa [kg]: | 103 |
| roztaw osi [mm]: | 1465 |
| minimalny prześwit [mm]: | 345 |
| wysokość siodła [mm]: | 975 |
| pojemność zbiornika paliwa [l]: | 9,5 |


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze