tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CBR500, CB500 i CB500X - rodzina się powiększa Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CBR500, CB500 i CB500X - rodzina się powiększa

Autor: Łukasz "Boczo" Tomanek 2012.10.26, 07:59 34 Drukuj

Na temat Hondy CBR500 i CB500 już pojawiły się plotki. Teraz jednak z prędkością światła obiegają Internet wyraźne fotografie ustrzelone najprawdopodobniej w czasie oficjalnej sesji reklamowej we Włoszech. Co na nich widzimy? Otóż nie dwa motocykle, tak jak prognozowano wcześniej, ale trzy: CBR500, CB500 i CB500X. CBR500 jest po prostu Firebladem w mniejszych butach. Na pierwszy rzut oka bardzo trudno ją odróżnić od litrowego brata, co oczywiście jest bardzo pozytywne. CB500 ma być nowym wcieleniem znanej i uwielbianej CB500 sprzed lat, ale jest to po prostu mniejsza wersja nakeda NC700S, który zdążył się już zaaklimatyzować na rynku. Do tego dochodzi CB500X i jak z pewnością nie trudno wywnioskować, ściśle nawiązuje do NC700X.

NAS Analytics TAG

Póki co niewiele wiadomo na temat danych technicznych. Nieoficjalne informacje mówią o dwucylindrowych silnikach rzędowych o pojemności 470 cm3, które rozwijają 46,9 KM i 40 Nm momentu obrotowego pozwalające osiągnąć prędkość niecałych 170 km/h. Wszystkie trzy sprzęty prezentują się zacnie, zwłaszcza CBR, ale CB500 (zdjęcie od tyłu) także nie odstaje aparycją czerpiąc sporo z designu CB1000R. Targi EICMA w Mediolanie zbliżają się wielkimi krokami i pewnie na nich oficjalnie poznamy nową rodzinę pięćsetek. Co o nich sądzicie?

  NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
CBR500 Sesja Wlochyz bliska CBR500
Honda CB500XCBR500 przod
przykryte motocykle4przygotowania do sesji
CBR500 sesjaHonda CBR500 detale
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: październik 30/10/2012 20:28

Jest różnica, np. związana z łatwością dostania asfaltem w plecy lub złapania uślizgu przy zbyt radosnym ruchu nadgarstka. Dla ilustracji zastanów się, jakie samochody mają osiągi porównywalne z tymi motocyklami 100KM i odpowiedz sobie uczciwie, czy to są na pewno najlepsze wybory dla początkujących. Albo jeszcze inaczej: wolałbyś lecieć samolotem rejsowym z gościem za sterami, który dopiero co dostał licencję, czy może z doświadczonym wyjadaczem, który zdobywał szlify na mniejszych i łatwiejszych maszynach, bez których by go nie wpuścili do Boeinga? Bo według Twojej teorii, wszystkie samoloty tak samo mogą spaść na ziemię. Tylko wiesz, one same nie spadają... Chodzi mi o to, że słabszy motocykl zostawia większy margines błędu, a wiadomo, że na początku popełnia się masę błędów. Dopiero po nauczeniu się prawidłowych nawyków i nabraniu pewności, można zacząć kombinować nad czymś bardziej wymagającym. Jeżdżąc na pierwszym biegu, z manetką otwartą o 0,01mm nie da się nauczyć motocykla. Trzeba pokręcić rolgazem, pobawić się biegami, pododawać gazu na zakrętach. Nikt nie rodzi się mistrzem kierownicy, trzeba dopiero stopniowo przygotować mózg do ogarniania tych KM. A takich, co od razu "kręcą" mocniejszym sprzętem już nie raz zbierali z nawierzchni. "Wywiad z trupem", czytałeś? Ciekawe zestawienie opinii samego zainteresowanego, z efektem końcowym. Słusznie zauważasz, że reszta zależy od kierowcy, tylko jesteś baaaardzo optymistyczny we wnioskach. Bo można latać wolniej, niż anioł stróż, można latać szybciej od śmierci, ale diabeł zawsze siedzi na tylnym siodełku i szepta "odwiń, odwiń..." ;) 600ka na drugie moto - jak najbardziej! Ze "słabym" skręcaniem i hamowaniem, to była ironia, że słabemu kierowcy i kolor asfaltu przeszkadza. Tyle ode mnie, takie jest moje stanowisko.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę