Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeHmmmmm, ciekawe... troche mi sie wierzyc nei chce że Huska w ogóle odpala, co dopiero że niby tak łoi?
OdpowiedzBo to jest taki dyletant, który na wielu portalach się wypowiada pod różnymi ksywkami. Wszystko co z Zachodu jest dla niego złe. "Haraszo" jest za to sprzęt z Chin, Korei, Tajwanu, Indii i Vietnamu :D LOL
OdpowiedzBo jestes typowym internetowym trolem co zabiera glos nie majac o tym zielonego pojecia. Huska to dla BMW jak Seat dla VW. Tam sa te same systemy zawieszenia, te same silniki i ogolnie te same myslenie. Masz przyklad Skody co ciekawe mi sie Suberb bardziej podoba niz Passat. Taka Huska ma duza zatele, zawsze bedzie tansza gdyz BMW nigdy nie da takiej ceny jak na swoje maszyny co prawda tu chodzi tez o sam przedzial i segment ze BMW jednak w nim raczej "slabo" uczestniczy to maja dobrego zapychacza powstalej przez lata luki.
OdpowiedzPrzede wszystkim nie jestem trolem, po prostu glosno myslę. Po drugie, jeśli twierdzisz że prezentowany motocykl ma cokolwiek wspolnego z BMW (technicznie) to sam jesteś niedoinformowanym trolem.
OdpowiedzWięc skoro nie chce Ci się wierzyć, to może czas w końcu porzucić stereotypu ?! :)
OdpowiedzNo wlasnie musze sie przejechac i samemu sobie wyrobic zdanie, tylko problem jest taki ze moja ekipa jezdzi na samych japoncach i nie mam gdzie i jak.
Odpowiedzczyżbyś nie wierzył w potencjał tego motorka?
Odpowiedz