Grand Prix Niemiec - MotoGP i Ścigacz.pl na "Ringu" - strona 11
| Kto gdzie w sezonie 2008? Choć obecny sezon dopiero minął półmetek, w kuluarach wrze od plotek, spekulacji i faktów związanych z przyszłością zawodników i zespołów klasy MotoGP. Oto czego dowiedzieliśmy się podczas wizyty na „Ringu". Reklama Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »Wiadomo już oficjalnie, że dwa kolejne lata Anglo-Amerykanin John Hopkins spędzi w barwach fabrycznej ekipy Kawasaki Racing. Kalifornijczyk podpisał kontrakt opiewający na blisko dwadzieścia milionów złotych. Co ciekawe, podczas swojego pierwszego sezonu w MotoGP - w 2002 roku, „Hopper" zarobił mniej niż pół miliona złotych - niezły biznesmen! Wiele wskazuje na to, że Kawasaki wystawi w przyszłym sezonie trzyosobowy zespół. Najprawdopodobniej obok Hopkinsa zobaczymy w nim Lorisa Capirossiego [który jednak rozważa także otrzymaną kilka dni temu ofertę Suzuki], podczas gdy o trzecie miejsce rywalizować będą obecni zawodnicy „zielonych": Randy de Puniet i Anthony West oraz młodszy brat obrońcy tytułu mistrzowskiego klasy MotoGP - Roger Lee Hayden. Hayden wystartuje z dziką kartą w barwach Kawasaki podczas US GP w ten weekend. Mimo usilnych prób, Suzuki najprawdopodobniej nie będzie w stanie przygotować trzeciego motocykla, z którego mógłby korzystać zespół Jorge Martineza „Aspara" przy współpracy z Kevinem Schwantzem, Mistrzem Świata klasy 500ccm z 1993 roku. Także skład fabrycznej ekipy stoi obecnie pod wielkim znakiem zapytania. Wiemy już, że w ekipie Rizla Suzuki zabraknie Hopkinsa, ale także Vermeulen jest w trakcie zaawansowanych rozmów z Yamahą. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w przyszłym roku zabraknie w królewskiej klasie ogumienia marki Dunlop, które zaopatruje obecnie w opony (i cały budżet) ekipę Tech3. Razem z oponami, z klasy zniknąć mogą Sylvain Guintoli i Makoto Tamada ponieważ Yamaha jest zainteresowana „wsadzeniem" do Tech3 czołowych zawodników. Jeśli do skutku dojdzie przejście Vermeulena do Yamahy, w Tech3 najprawdopodobniej zobaczymy Colina Edwardsa. Teksańczyka we flagowym składzie Fiat Yamaha zastąpić może także James Toseland lub Mistrz Świata klasy 250ccm i obecny lider klasyfikacji generalnej tej kategorii, Hipszan Jorge Lorenzo. Główny sponsor pochodzącego z Majorki zawodnika - koncern Altadis: producent papierosów marki Fortuna, nie chce jednak stracić swojego podopiecznego i najprawdopodobniej zobaczymy Lorenzo w jednoosobowym zespole, choć scenariusz: Fortuna Tech3, także nie jest wykluczony. Pewne jest natomiast, że Lorenzo zobaczymy w sezonie 2008 w klasie MotoGP na motocyklu marki Yamaha! O miejsca w prywatnych ekipach klasy MotoGP stara się także spora grupa zawodników kategorii 250ccm. Niemal pewni swojego awansu są Andrea Dovizioso i Alex de Angelis. Na liście potencjalnych pracodawców wymieniani są: Pramac d'Antin, LCR Honda a nawet fabryczna ekipa Suzuki. Wszystko zależy jednak od tego, z kim kontrakty podpiszą czołowi zawodnicy MotoGP jak Melandri czy Capirossi. |
|










Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNo no kochanie kawał dobrej roboty!! ;* jestem z Ciebie dumna;))oby tak dalej!Świetny tekst!!gratulacje ;* ;* ;*
OdpowiedzŚwieeeeeeeeeeeetna relacja!!!
OdpowiedzŚwietny artykuł, momentami się uśmiałam, ale generalnie interesujący i rzeczowy. Byle takich więcej! =)
OdpowiedzWielkie brawa ! Swietny artykol ! Naprawde rewelacyjnie sie czytalo i mimo sporej dlugosci nie ma nudnych wstawek o "niczym". Naprawde relacja z jajami. Trzymajce tak dalej. Czekam niecierpliwie ...
OdpowiedzJakich redakcji? Pokaż mi chociaż jedną profesjonalną redakcję motocyklową w Polsce. To przecież same agencje rekamowe. W czasopismach 50-70% zawartosci to same reklamy. Gdzie ty w takim razie ...
OdpowiedzO KURCZE! Czy możecie rozesłać to do wszystkich redakcji motoryzacyjnych w Polsce aby zobaczyły, na czym polega profesjonalne dziennikarstwo i jak należy relacjonować imprezy ??? JEstem w szoku, że...
Odpowiedz