Eva Track T800CDI trafia do produkcji
Motocykla zasilany dieslem juz niebawem w salonach sprzedaży
Track T800CDI, czyli motocykl zasilany dieslem lub biodieslem trafił właśnie do produkcji. Na razie w planach na ten rok jest wyprodukowanie zaledwie 150 sztuk tej maszyny. Eva Track ma jednak ambitne plany i w 2010 chce wypuszczać ze swojej fabryki od 5 do 10 motocykli tygodniowo.
Niestety wersja produkcyjna nie jest wyposażona we wcześniej zapowiadany napęd na dwa koła. Jak powiedział Erik Vegt, dyrektor Eva Track, takie rozwiązanie może będzie dostępne w przyszłości, najprawdopodobniej jako wyposażenie dodatkowe.
Sercem motocykla jest trzycylindrowy, rzędowy turbo diesel o pojemności 800 cm3, który został skonstruowany na bazie silnika z samochodu Smart For Two. Osadzono go w kratownicowej ramie opracowanej przez Eva Track. Jednostka generuje 45 KM i 100 Nm. Prędkość maksymalna motocykla to 175 km/h. Do kompletu T800CDI otrzymał skrzynię biegów CVT. Motocykl wyposażono w bardzo wysokiej jakości komponenty. Za hamowanie odpowiadają produkty Brembo, zawieszenie to WP, a koła pochodzą z firmy Excel.
Bardzo dużą zaletę, którą podkreśla producent jest wyjątkowo mały apetyt motocykla na paliwo. Przy prędkości 120 km/h Track T800CDI spali 3,1 do 3,5 litra na 100 km, przy 90 km/h wartość ta spadnie do 2,1 litra na 100 km. Zbiornik pomieści 22,5 litra diesla. Maszyna waży, na sucho 225 kg.
|




Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJuż wiem 24 500 $ bycie oszczednym kosztuje ....
Odpowiedzo kurde ale ten silnik szpeci:P jak jest ładnie ukryty w puszce pod maską nie razi tak w oczy... a tu w motocyklu o kurde, jak z innej bajki;)
OdpowiedzMi tam sie podoba taki troch podobny do transalpa ...ciekawe jakie koszta i ile waży ??? bo dizle nie sa lekkie niby heheh
Odpowiedzjak przeczytasz tekst to dowiesz sie ile wazy i cala reszte jezeli tylko poszukasz!!
Odpowiedz