tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Benelli TRK 702 i TRK 702x. Test i moja prywatna opinia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Benelli TRK 702 i TRK 702x. Test i moja prywatna opinia

Autor: Szymon Dziawer 2023.09.10, 10:06 2 Drukuj

Zaproszenie na testy nowego modelu Benelli TRK 702 i TRK 702x były dla mnie lekkim zaskoczeniem, ale starym znajomym się przecież nie odmawia. A że model ten idealnie wpisuje się w nasze poszukiwania w tym sezonie motocykla dualowego, z tym większą ochotą wybrałem się na testy. Próbowałem na nie jakoś przemycić też Rafała, ale cóż, nie udało się, wiec ten "nasz" test jest tym razem trochę bardziej "mój" i na refleksje od Rafy trzeba będzie chwilę poczekać, kiedy uda mu się pojeździć TRK.

Sporym zaskoczeniem było dla nie to, jak wiele osób czeka na ten model. Co więcej. Trochę chyba przeoczyłem moment, kiedy odrodzona kilka lat temu, stara, włoska marka zyskała tak wielką popularność także w swoim kraju. Ale skoro iPhone produkowany w Chinach przez Amerykanów uważany jest za ich własny, to dlaczego inaczej miałoby być z Benelli produkowanym także na Dalekim Wschodzie? Bo choć Benelli uparcie twierdzi, że jest jak najbardziej Włoską marką z siedzibą w historycznym dla Marki Pesaro (kilka lat temu byłem nawet w ich biurach projektowych i nie sposób stwierdzić, że nie ma ich w tym mieście), to produkcja tych maszyn przebiega całkowicie na terenach ChRL. To zupełnie nie zniechęciło mieszkańców Półwyspu Apenińskiego i nieco mniejszy model tej marki, TRK 502 stał się najlepiej sprzedającym się motocyklem we Włoszech! Jak będzie z 702 i 702x? Czas pokaże, a tymczasem zapraszam do obejrzenia wrażeń z jazdy Benelli TRK 702 i TRK 702x:

NAS Analytics TAG

 

 Benelli TRK 702 i TRK 702X. Zobacz film z testu »

Benelli TRK 702 - Dane techniczne

Silnik

 2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC

Pojemność skokowa

 698 cm³

Średnica x skok tłoka

 83 x 64.5 mm

Stopień sprężania

 11.6:1

Moc

 51.5 kw (70 km) przy 8000 obrotach/min

Maksymalny moment obrotowy

 70 Nm przy 6000 obrotach/min

Smarowanie

 ciśnieniowe z mokrą miską olejową

Zasilanie

 EFI z podwójną przepustnicą Ø41 mm

Układ wydechowy

 z katalizatorem i czujnikami tlenu

Norma spalin

 EURO5

Sprzęgło

 mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów

 6-biegowa

Przeniesienie napędu

 łańcuch

Zapłon

 ECU Bosch MSE 6.0

Świeca zapłonowa

 NGK CR8EGP

Rozruch

 elektryczny

Średnie zużycie paliwa

 4.6 l / 100 km

Emisja CO2

 107 g/km

Rama

 spawana z rur i płyt stalowych

Zawieszenie przód

 Upside-down średnica 50 mm

Skok zawieszenia przód

 140 mm

Zawieszenie tył

 wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia

Skok zawieszenia tył

 45mm (skok tylnego koła 154 mm)

Hamulec przód

 dwie tarcze o średnicy 320mm i ABS

Przednia obręcz

 stop aluminium

Przednia obręcz wymiary

 17″ x 3.5″

Hamulec tył

 tarcza o średnicy 260 mm i ABS

Tylna obręcz

 stop aluminium

Tylna obręcz wymiary

 17″ x 4.5″

Opona przednia

 120/70ZR17

Opona tylna

 160/60ZR17

Długość

 2200 mm

Wysokość z wyłączeniem lusterek

 1390 mm

Wysokość siedziska

 790 mm

Szerokość z wyłączeniem lusterek

 925 mm

Prześwit

 175 mm

Waga sucha

 215 kg

Waga gotowa do jazdy

 232 kg

Maksymalna ładowność

 441 kg

Pojemność zbiornika paliwa

 20 l

Rezerwa

 4 l

Rozstaw osi

 1505mm

 

Benelli TRK 702x - Dane techniczne

Rodzaj

 2-cylindry/4-suw/8v, chłodzony cieczą, DOHC

Pojemność skokowa

 698 cm³

Średnica x skok

 83×64.5 mm

Stopień sprężania

 11.6:1

Moc

 51.5 kW (70 km) przy 8000 obrotów/min

Maksymalny moment obrotowy

 70 Nm przy 6000 obrotów/min

Smarowanie

 ciśnieniowe z mokrą miską olejową

Zasilanie

 EFI z podwójną przepustnicą o średnicy 41 mm

Układ wydechowy

 z katalizatorem i czujnikami tlenu

Norma spalin

 EURO5

Sprzęgło

 mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów

 6-biegowa

Przeniesienie napędu

 łańcuch

Zapłon

 ECU Bosch MSE 6.0

Świeca zapłonowa

 NGK CR8EGP

Rozruch

 elektryczny

Zużycie paliwa

 4.6 l/100 km

Emisja CO2

 2107 g/km

Rama

 spawana z rur i płyt stalowych

Zawieszenie przód

 Upside-down o średnicy 50 mm

Skok zawieszenia przód

 140 mm

Zawieszenie tył

 wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji

Skok zawieszenia tył

 50 mm (173 mm skoku tylnego koła)

Hamulec przód

 dwie tarcze o średnicy 320 mm z ABS

Przednia obręcz

 stop aluminium ze stalowymi szprychami

Przednia obręcz wymiary

 19″ x 3.00′ DOT -D

Hamulec tył

 tarcza o średnicy 260 mm z ABS

Tylna obręcz

 stop aluminium ze stalowymi szprychami

Tylna obręcz wymiary

 17″ x 4.25′ DOT -D

Opona przednia

 110/80R19

Opona tylna

 150/70R17

Długość

 2220 mm

Wysokość z wyłączeniem lusterek 

 1420 mm

Wysokość miejsca kierowcy

 835 mm

Szerokość z wyłączeniem lusterek

 925 mm

Prześwit

 205 mm

Waga sucha

 218 kg

Waga gotowa do jazdy

 235 kg

Pojemność zbiornika paliwa

 20l

Rezerwa

 4l

Rozstaw osi

 1505mm

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: Tomek 13/09/2023 22:34

Dziêkujê. Poprawione.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê