tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Benelli TRK 702 i 702X - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Benelli TRK 702 i 702X - pierwsze wrażenia

Autor: Łowca 2023.07.31, 12:19 Drukuj

Benelli odrobiło pracę domową z modelami TRK 702 i 702X. Motocykle będą nową jakością w ofercie firmy i bardzo ciekawą pozycją na runku nowych pojazdów w Polsce i Europie. Jakie są nasze pierwsze wrażenia?

Przede wszystkim oba motocykle są przemyślane i nie mają wyraźnych słabych punktów. Jednostka napędowa jest bez dwóch zdań świetna, z płynnie oddawaną mocą, znakomitą skrzynią biegów i precyzyjnie działającym sprzęgłem. Żadnych kontroli trakcji i trybów jazdy, ale przy mocy na poziomie 70KM jest to zdecydowanie żywioł do opanowania.

NAS Analytics TAG

Dobre wrażenie robi ergonomia. Siedzi się wygodnie, pozycja jest naturalna i pozwala na łatwe sterowanie motocyklem. Osłona przed pędem powietrza jest skuteczna i nieźle spisuje się relatywnie mała szyba. Stelaż pod kufer w standardzie.

Na alpejskich przełęczach znakomitą robotę robią hamulce. Nie są to zaciski z katalogów topowych firm zajmujących się produkcją układów hamulcowych, ale nie daliśmy rady zagotować hebli podczas szybkich zjazdów z lokalnych przełęczy. Siła hamowania i czucie są na bardzo dobrym poziomie.

Podwozie w przypadku wersji szosowej spisuje się w naszym odczuciu lepiej. Motocykl jest stabilny, zwrotny, poręczny. W przypadku wersji X podniesiono skok zawieszeń, ale to nadal nie jest ten poziom możliwości podwozia, który pozwala na atakowanie poważnego terenu. Co prawda X wyposażony jest w szprychowe koła i dostaliśmy go na dualowych oponach, ale przód zdradza tendencję do dobijania, a na asfalcie motocykl potrafi zachowywać się nerwowo.

Brakuje trochę gadżetów. Rano było +5C tutaj pod Mont Blanc i przydałyby się grzane manetki. Podobnie jak wskaźnik temperatury i parę innych drobiazgów. Pewnie moglibyśmy jeszcze punktować rzeczy, które chcielibyśmy widzieć w tym motocyklu, ale… cena jest tak dobra, że nie możemy więcej wymagać. Niecałe 33k za model drogowy i blisko 35 za model terenowy. Te sprzęty są zdecydowanie warte tych pieniędzy. Więcej w głównym materiale!

Benelli 702X Mariusz Lowicki

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę