tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Benelli TRK 702 i 702X - pierwsze wra¿enia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Benelli TRK 702 i 702X - pierwsze wra¿enia

Autor: £owca 2023.07.31, 12:19 Drukuj

Benelli odrobiło pracę domową z modelami TRK 702 i 702X. Motocykle będą nową jakością w ofercie firmy i bardzo ciekawą pozycją na runku nowych pojazdów w Polsce i Europie. Jakie są nasze pierwsze wrażenia?

Przede wszystkim oba motocykle są przemyślane i nie mają wyraźnych słabych punktów. Jednostka napędowa jest bez dwóch zdań świetna, z płynnie oddawaną mocą, znakomitą skrzynią biegów i precyzyjnie działającym sprzęgłem. Żadnych kontroli trakcji i trybów jazdy, ale przy mocy na poziomie 70KM jest to zdecydowanie żywioł do opanowania.

NAS Analytics TAG

Dobre wrażenie robi ergonomia. Siedzi się wygodnie, pozycja jest naturalna i pozwala na łatwe sterowanie motocyklem. Osłona przed pędem powietrza jest skuteczna i nieźle spisuje się relatywnie mała szyba. Stelaż pod kufer w standardzie.

Na alpejskich przełęczach znakomitą robotę robią hamulce. Nie są to zaciski z katalogów topowych firm zajmujących się produkcją układów hamulcowych, ale nie daliśmy rady zagotować hebli podczas szybkich zjazdów z lokalnych przełęczy. Siła hamowania i czucie są na bardzo dobrym poziomie.

Podwozie w przypadku wersji szosowej spisuje się w naszym odczuciu lepiej. Motocykl jest stabilny, zwrotny, poręczny. W przypadku wersji X podniesiono skok zawieszeń, ale to nadal nie jest ten poziom możliwości podwozia, który pozwala na atakowanie poważnego terenu. Co prawda X wyposażony jest w szprychowe koła i dostaliśmy go na dualowych oponach, ale przód zdradza tendencję do dobijania, a na asfalcie motocykl potrafi zachowywać się nerwowo.

Brakuje trochę gadżetów. Rano było +5C tutaj pod Mont Blanc i przydałyby się grzane manetki. Podobnie jak wskaźnik temperatury i parę innych drobiazgów. Pewnie moglibyśmy jeszcze punktować rzeczy, które chcielibyśmy widzieć w tym motocyklu, ale… cena jest tak dobra, że nie możemy więcej wymagać. Niecałe 33k za model drogowy i blisko 35 za model terenowy. Te sprzęty są zdecydowanie warte tych pieniędzy. Więcej w głównym materiale!

Benelli 702X Mariusz Lowicki

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê