Ambitne plany Harley-Davidson względem LiveWire. Elektryczne motocykle z Milwaukee mają odnieść sukces
Harley-Davidson niedawno wydzielił markę LiveWire jako osobną spółkę i przy współpracy z Kymco wprowadził ją na giełdę. Teraz producent przedstawił ambitne plany dotyczące sprzedaży w najbliższych latach.
Jak podaje Milwaukee Journal, do 2026 r. producent chce przekroczyć próg sprzedaży 100 tys. sztuk, a w 2030 r. liczba ta ma wynosić 190 tys. motocykli. To by oznaczało przychody na poziomie kolejno 1,77 mld i 3 mld dolarów. Według cytowanych prognoz globalny rynek sprzedaży motocykli elektrycznych ma być wart nawet 28 mld dolarów w 2030 r.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSYŁKA GRATIS »
Jak wygląda oferta LiveWire i plany na przyszłość? Zaraz po informacji o wydzieleniu marki pojawił się model One, który jest Harleyem LiveWire ze zmienionymi logotypami i niższą ceną. W grudniu producent poinformował o nowej platformie modułowej Arrow, która ma pozwalać na dowolną konfigurację rozmieszczenia silnika, akumulatora i ładowarki.
W drugim kwartale bieżącego roku mamy zobaczyć motocykl S2 Del Mar. Symbol S2 oznacza motocykle wagi średniej. Na razie nie ma zbyt wielu konkretów, choć przypuszcza się, że motocykl będzie zbudowany w stylu scramblera lub flat-track.







Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze