Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 46
Pokaż wszystkie komentarzeA ja obawiam sie, ze jakkolwiek jest to glupie to ludzie ucza sie wylacznie na wlasnych bledach. Bo skad niby wiedziec jakie sa granice przyczepnosci opon? Jak nauczyc sie, kiedy mamy zimne a kiedy cieple opony i jak wielka roznica w przyczepnosci z tego wynika? Przez pierwsze 2k zaliczylem 2 szlify (oba po odwinieciu przy wlaczaniu sie do ruchu na slabej nawierzchni w lekkim zlozeniu) i raz odbilem sie od zderzaka niewidzacego mnie kierowcy. Najwiecej funu daje jazda na krawedzi i tego nic nie zmieni. PS. Z wypadkow wychodzilem bez szfanku dzieki PELNEMU uzbrojeniu z rekawicami i spodniami wlacznie. Inaczej byloby krucho...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza