tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 A ja dodam trochê dziegciu do tej beczki - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Advertisement
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: Max3miasto 22.08.2014 13:02

A ja dodam trochê dziegciu do tej beczki miodu. Tak¿e nim je¼dzi³em, z moj± ¿on± i kilka uwag jednak mam(y). 1. Pozycja. Ja mam 2m, a ma³¿owina nieco ponad 180cm i przy tych parametrach miejsca, zw³aszcza dla pasa¿era nie ma zbyt du¿o. K±t ugiêcia kolan nie jest specjalnie wygodny i na d³u¿sz± metê niestety mêcz±cy. Tu widaæ najbardziej ró¿nice pomiêdzy japoñczykami, a motocyklami europejskimi. Niedowiarkom polecam porównaæ V-stroma z Triumphem Explorerem 1200. Widaæ od razu, ¿e Explorera projektowa³ ros³y cz³owiek i projekt jest (równie¿) dla ros³ych ludzi. Percepcja wysokiego wzrostu dla japoñców koñczy siê zapewne gdzie¶ na 190 cm. Mo¿e wy¿si ludzie nie powinni je¼dziæ na moto. No, ale co poradzê, ¿e lubiê. :-) 2. Prowadzenie, heble, ergonomia - super. Dla je¼d¼ca mojego wzrostu konieczne raisery lusterek. Moto faktycznie jedzie samo, bardzo sprawnie hamuje. To taki tañszy zamiennik Multistrady. Naprawdê w tych obszarach te motocykle mo¿na spokojnie porównaæ. Po prostu ¶wietna robota. 3. Silnik. Tu moje najwiêksze zaskoczenienie. Mimo ¶wietnej elastyczno¶ci, znakomitej reakcji na ruchy roll-gazu, minimalnych reakcji napêdu na zmiany obci±¿enia, silnik wibruje. Nie wiem, czy to wina egzemplarza testowego, (chocia¿ mia³ 1.200 km, wiêc by³ prawie nowy) czy wszystkich, ale te wibracje s± mêcz±ce. To, ¿e silnik czuæ pod ty³kiem jest super. Takie delikatne mrowienie nie pozwala zapomnieæ, ¿e tu¿ pod nami pracuje du¿e V2. Niemniej ju¿ to, co ci±gle czuæ, zw³aszcza w normalnym, u¿ytecznym w podró¿y zakresie obrotów (3,5 - 4,5k) przyjemne nie jest. Kierownica ca³y czas przenosi wibracje o wysokiej amplitudzie i przy d³u¿szej je¼dzie jest to po prostu mêcz±ce. Po je¼dzie próbnej moje nadgarstki by³y obola³e, a ma³¿owina podobne dolegliwo¶ci odczuwa³a w...³ydkach. Zatem i tylne podnó¿ki przenosz± wibracje. Ja wiem, ¿e jest to litrowe V2 i wibracje bêd± zawsze, ale w motocyklu do podró¿y nie powinno to mieæ miejsca w takim zakresie. W du¿ym Explorerze, Super Tenere czy du¿ym GSie tego nie ma. Nie ma tego nawet w Multistradzie. Szkoda, bo móg³by byæ to motocykl niemal idealny, zw³aszcza z cen±, która jest znacznie ni¿sza, ni¿ u konkurencji.

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê